וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לפיטורים: 7 שנים של זקפה

3.5.2007 / 17:12

איש מכירות מבריטניה עומד בפני פיטורים משום שהזקפה, ממנה הוא סובל 7 שנים ברציפות, מפריעה לו לעבוד. שבע השנים הקשות

ריצ'רד קרטר, איש מכירות של מטפים ואמצעי כיבוי מבריטניה, עומד בפני איום פיטורים לאחר שנאבק בשבע השנים האחרונות בזקפה ארוכה ומתמשכת. כך דווח בעיתון ה"סאן" הלונדוני.

קרטר, בן 34, לקה בתופעה בריאותית נדירה ששמה "פריאפיזם" לאחר שנטל תרופה נגד התקפי חרדה. תופעת הלוואי של התרופה הותירה אותו עם זקפה תמידית והוא נזקק לשמונה ניתוחים לאורך השנים על מנת להפחית את קשיות איבר מינו.

לדברי קרטר, הוא גם סבל מכאבים עזים משום שבמסגרת עבודתו הוא נוהג במכונית מסחרית, והישיבה הממושכת מחריפה את סבלו. עקב כך, נעדר קרטר מעבודתו באופן תכוף עד שמעסיקיו הודיעו לו כי עליהם "להעריך מחדש" האם מצבו מאפשר לו להמשיך ולעבוד כסוכן מכירות בדרכים.

כיום מצבו של קרטר טוב יותר. בשנת 2003 הוא זכה בפרס על גבורתו כשכיבה באמצעות המטפים שברכבו מכונית שהחלה לעלות באש. לדבריו, הוא וארוסתו, לואיז לאבל, מקיימים היום חיי מין נורמליים: "הרופאים הזהירו אותי שהניתוחים עלולים לגרום לאימפוטנציה. אבל הייתי חייב לקחת את הסיכון כדי לא לסבול עוד מכאבים".

מהחברה שבה מועסק קרפנטר נמסר כי הם יעשו מאמצים למצוא לו תפקיד אחר. דובר החברה אמר כי "אנו מצרים על מצבו. אנו בוחנים כעת את המשך העסקתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully