וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי: "גלשתי ממש גרוע"

שחר צוברי שסיים רק במקום ה-19 אמר לשליחנו ללונדון: ”היתה תחרות לא טובה, התוצאה בבייג'ינג היתה שונה כי לא היה לחץ”

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר שסיים את דרכו באולימפיאדה, ו-24 שעות לפני שהמקבילה שלו בנשים- לי קורזיץ, תנסה להשיג מדליה עבור ישראל, דיבר היום (שלישי) הגולש שחר צוברי עם שליחנו ללונדון, וסיפר לו על האכזבה, על הלחץ, ועל המחשבות שלו לעתיד. צוברי, זוכה מדליית הארד מאולימפיאדת בייג'ינג, שהצליח להשיג את הכרטיס ללונדון ברגע האחרון ועקף את יריבו הגדול, נמרוד משיח, סיים רק במקום ה-19, וישוב גם הוא ללא מדלייה לארץ.

"אין הרבה מה להגיד", אמר צוברי היום, "פשוט היתה תחרות ממש לא טובה. בימים הראשונים עוד הייתי בתמונת העשירייה הראשונה. בהתחשב בתנאים אפשר להגיד שזה פחות או יותר עמד בציפיות שלי מעצמי. אני לא יודע בדיוק מה השתבש ומה לא הלך טוב אחרי היום מנוחה, אבל גלשתי ממש גרוע. סיימתי במקום ה-19, מקום מאכזב, אבל פעם אתה למעלה ופעם למטה".

צוברי נשאל האם הפסילה של אחד השיוטים היא זו שבסופו של דבר פגעה בסיכויים שלו להתברג גבוה יותר ואמר: "כמובן שעדיף לא לפסול, אבל זה קורה, זה חלק מהשייט". הגולש אף התייחס ללחץ איתו הגיע, שנבע מהציפיות האדירות של המשלחת הישראלית שישוב עם מדלייה. "האווירה כאן היתה דומה לבייג'ינג, אבל התוצאה אולי שונה כי לא היה את הלחץ הזה שנבנה לאט לאט, אבל מבחינת אולימפיאדה הכל היה אותו דבר".

צוברי התייחס גם לעובדה כי ייתכן וזו היתה אחת התחרויות האחרונות בדגם הגלשנים בו הוא מתחרה, אבל לא נשמע מודאג: "יכול מאוד להיות שזו התחרות האחרונה בדגם הזה, אבל כרגע אני לא חושב על זה, אלא מתמקד בעיקר בחוויה של האולימפיאדה. בינתיים אני נהנה מהחיים. האם אמשיך בדגם אחר? אולי, אולי בספורט אחר, אי אפשר לדעת".

קורזיץ מצהירה: "אני רוצה מדליה, לא אכפת לי איזו”

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully