וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע לנו לנצח"

14.10.2006 / 23:26

אלי גוטמן לא מוכן לצאת בהצהרות, אבל מאושר מהדרך בה נתניה הכניעה את בית"ר ירושלים (1:3), בה נשמעים כבר קולות תסיסה

ברני ארדוב

צילום: אלעד ברכה, עריכה: דניאל אציל.

מכבי נתניה השיגה בקופסה ניצחון שני על המועמדת השניה לאליפות, 1:3 מול בית"ר ירושלים, אחרי שניצחה באותה התוצאה את מכבי חיפה במחזור הראשון של העונה.

המאמן אלי גוטמן היה מחוייך מתמיד, אבל סירב לספק פיקנטריה וטען שהעובדה שמדובר בבית"ר ירושלים לא העצימה עבורו את הניצחון הזה. גוטמן גם לא מוכן לצאת בינתיים בהצהרות ומדבר על היציבות כמרכיב שחסר לקבוצה שלו כדי להגיע רחוק.

רומן רוזנבלט, מערכת וואלה! מוסיף כי במכבי נתניה סירבו בכל תוקף להתייחס לדבריו של אייל ברקוביץ' בתכנית סיכום המחזור בערוץ 10 בטלוויזיה, לפיהם אלי גוטמן שקל להתפטר בתקופה האחרונה בגלל לחץ של דניאל יאמר והפרעות חוזרות ונשנות של מוטלה שפיגלר.

שפיגלר עצמו התראיין לערוץ 5 והכחיש את כי הוא מפריע לגוטמן בעבודתו. יש לציין כי בעבר כבר עלו טענות על כך שיאמר מלחיץ את גוטמן יתר על המידה, אבל בקבוצה דאגו תמיד לציין שמדובר ביחסי עובד-מעביד רגילים, וכי הם לא רואים פסול בשיחות שמקיים יאמר עם המאמן.

יניב בן חקון ואסף אקרמן מ"הארץ" מוסיפים: מיד עם סיום המשחק בקופסא נקטה הנהלת בית"ר ירושלים בפעולה מהירה למזעור נזקים וכפתה על השחקנים חרם גורף על התקשורת. בקבוצה הסבירו את הצעד הפחדני בנימוק "אחרי משחק כזה אין מה להגיד". גל אלברמן, כובש שער השוויון הזמני, שוחרר לראיון ייצוגי קצר ואמר: "ביכולת הזאת אין ספק שזה לא יספיק, יש לנו שחקנים איכותיים יותר מנתניה אבל זה לא בא לידי ביטוי". על שאלות מחודדות יותר סרב להגיב.

"עזוב, נראינו כמו הצל של עצמנו", הודה אמש אחד מהשחקנים בדרך חזרה לירושלים, "לא הנענו את הכדור, לא הגענו למצבים ונראה ששחקנים חושבים רק על עצמם". ואילו איציק קורנפיין העדיף להתנחם בכך ש"מכבי נתניה קבוצה טובה והרבה קבוצות עוד יפסידו כאן נקודות", אבל הודה ש"למרות שהתכוננו טוב למשחק הזה שום דבר לא הלך. נראינו רע מאוד ולא מפתיע שהפסדנו לאור היכולת. אין לי מושג מה לא עבד אבל נצטרך להרים את הראש ולהתאמן השבוע חזק כדי לתקן את הרושם הרע כבר במחזור הקרוב".

אוסבלדו ארדילס, שירד שפוף ועצבני אל מול הפלאשים, החליט שלא כמנהגו לקיים אימון למחרת המשחק. אלא שעיקר הביקורת במועדון היא בכלל עליו. "כל העולם מדבר על עמית בן שושן ודווקא עכשיו הוא מייבש אותו על הספסל", האשים גורם בהנהלת הקבוצה, "זה צעד תמוה. זה לא שעמית עשה משהו רע, או שהוא לא כשיר. לא היה קורה כלום אם פביאני היה משתלב ולא משחק כל המשחק, גם ככה הוא רק הגיע ועדיין לא בכושר משחק".

היו"ר ולדימיר שקלאר הודה: "שיחקנו גרוע מאוד ולכן הפסדנו. ציפיתי למשחק אחר, אבל זוהי התחלת הדרך והתחלת העונה. לגבי אי שיתוף הצעירים, לא הספקתי לדבר עם ארדילס ובכל אופן אני לא מתערב בצד המקצועי. למאמן יש מרחב תימרון גדול בכל מה שקשור לסגל ואני לא נכנס לשיקוליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully