וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים עולם

14.10.2006 / 21:34

מכבי ת"א המריאה למסע משחקי ראווה בארה"ב, במסגרתו תפגוש את קליבלנד ואת טורונטו של פארקר. הלפרין: "רוצים להמשיך ולהשתפר"

מכבי ת"א ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה. רק בערב יום חמישי חזרו הצהובים ארצה לאחר מסע משחקים מתיש באירופה, וכבר היום (שבת) המריאו למסע משחקי ראווה נוסף בארה"ב. בלילה שבין שלישי לרביעי תפגוש מכבי את לברון ג'יימס וקליבלנד קאבלירס, ובין חמישי לשישי תפגוש את אנתוני פארקר וטורונטו ראפטורס.
טל בורשטיין הפצוע יצא גם הוא עם הקבוצה, במטרה להתערות מבחינה חברתית. כבר מחר יחבור למכבי הזר החדש, נואל פליקס, הצפוי לקחת חלק במשחקים.

"באיזהשהו מקום כולנו רוצים להתאמן יותר, אבל במקום זה יש משחקי אימון ואני לא חושב שזה דבר רע", סיפר יותם הלפרין טרם ההמראה. "כולנו היינו שמחים אם היו לנו יותר אימונים, אבל יש קו שיפור ממסע המשחקים האחרון ואנחנו רוצים שזה יימשך".

באשר למפגש עם פארקר הוסיף הלפרין כי "אנתוני לא היה שחקן רגיל בארץ. הוא אולי הזר הטוב ביותר שהיה פה. ברור שהוא חסר
מקצועית וחברתית, אבל מספיק להתעסק במי היה. עזבו את מכבי שחקנים שהיו אולי הכי גדולים בכל הזמנים, אבל הם במקום אחר. בכל מקרה יש לנו קבוצה נהדרת".

המאמן נוון ספאחיה הודה כי היכולת שהציגו חניכיו במשחקי ההכנה האחרונים דרושה שיפור: "מבחינה מקצועית, אני עדיין לא מרוצה מהמצב הקיים. באופן כללי, אנחנו ב-60 אחוז מהיכולת שלנו. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר כקבוצה וכולי תקווה שבמסע הזה נעשה צעד נוסף בהכנותינו לעונה".

"אני רוצה להעלות את מספר הדקות הטובות שלנו בכל משחק", אמר ספאחיה כשנשאל האם קיימת תועלת מקצועית במשחקי אימון מול קבוצות NBA. "נגד סן אנטוניו נתנו 10 דקות טובות, מול צסק"א היינו טובים במחצית השנייה ונגד פיניקס היינו טובים במשך שלושת הרבעים הראשונים. המטרה היא לשפר את רמת האינטנסיביות במשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully