וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד פוצצה את הבלון

14.10.2006 / 20:18

הפועל כפ"ס כבר הוכתרה בכל מיני תארים אחרי פתיחת עונה טובה. היום היא הגיעה לאשדוד והובסה 3:0. שריקי כבש צמד, עזרן השלים

שני ניצחונות עם פתיחת הליגה ועוד כמה רביעיות בגביע הטוטו הספיקו להכתיר את הפועל כפ"ס כמועמדת לאליפות ואת [[אלי אוחנה]] למינימום מועמד לאימון מילאן. היום (שבת) התפוצץ הבלון בפניהם של אוחנה וחניכיו.

כפ"ס הגיעה לאשדוד, למפגש עם אחת מהקבוצות הממושמעות ביותר בליגה שלנו בשנים האחרונות ופגשה אגדה בית"רית אחרת, יוסי מזרחי, שלאוחנה, עם כל הכבוד, יש עוד הרבה מה ללמוד ממנו.

אשדוד של העונה הנוכחית זה יוסי מזרחי על הקווים ועידן שריקי על הדשא. הקשר-חלוץ כבש היום צמד באצטדיון הי"א, בדקות 10 ו-35, ולמעשה הכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה. שער נוסף של יניב עזרן, שלפני מספר שבועות עוד התאמן תחת [[ניר קלינגר]] בפראלימני הקפריסאית, דקה מפתיחת המחצית הראשונה, חתמה את התבוסה הכפר סבאית ההולמת.

לאשדוד היה ניצחון שלישי העונה, והפלא ופלא, היא עברה בטבלה אפילו את יריבתה, האימפריה מהשרון. אשדוד נהנית עד עכשיו ממאזן ביתי מושלם ולא קבוצה כמו כפר סבא תהרוס לה את אחוזי ההצלחה.

חניכיו של אוחנה ישובו לאיטם למימדיהם הטבעיים. הם אמנם לא ייאבקו נגד הירידה ככל הנראה, אבל ישובו לשחק בלויטה, מול כאלף צופים, ללא כתבות צבע שיצולמו במגרש האימונים שלהם לאורך שבוע שלם.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! עידן שריקי, הנמצא בכושר מצוין, כבש שער יתרון לקבוצה הביתית אחרי מסירה של מסאיי דגו. 0:1 לאשדוד.

דקה 35: גול! עידן שריקי כבש את השני שלו מכדור שניתז אליו אחרי הדיפה של אושרי לוי וזה כבר 0:2 לאשדוד.

דקה 46: גול! יניב עזרן, ששב לפני מספר שבועות מקפריסין, כבש את השלישי של קבוצתו, 0:3 לאשדוד.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונסאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי (אושרי אלפסי 80), מסאיי דגו (שי רביבו 84), יניב עזרן (מנור חסן 64), עידן שריקי, שי הולצמן.

הפועל כפ"ס: אושרי לוי, ולנטין תאודוריקה, לירון זרקו, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי (אבי כנפו 68), בן לוז (שלו מנשה 38), סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה (אורן ניסים 54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully