וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיינטסיל, לא פנטסיל"

15.8.2006 / 13:00

המגן הגנאי נחת בווסטהאם וגילה שלא יודעים איך לקרוא לו, גם לא בישראל. ניוקאסל המעוניינת במרטינס טוענת: הוא מבוגר יותר

ג'ון פיינטסיל שמח מאוד להצטרף לווסטהאם, במיוחד לאחר שהבהיר כיצד צריך לקרוא לו. המגן הגנאי, שהצטרף בקיץ מהפועל ת"א, אחרי מונדיאל מוצלח מבחינתו, הידוע במולדתו כפיינטסיל (paintsil), גילה להפתעתו לכשנחת באפטון פארק, ששמו הוא פנטסיל (pantsil). כמו שגם התעקשו בישראל.

"השם שלי הוא פיינטסיל, ולא פנטסיל", אמר השחקן, "אין לי מושג למה זה קרה". אפילו על החולצה במונדיאל היה כתוב. עם זאת, פיינטסיל לא ייתן לוויכוח הזה לקלקל לו את החוויה האנגלית. "אני מאוד שמח בווסטהאם", אמר הישראלי לשעבר, והוסיף עקיצה לכיוון הארץ, אולי זכר לפרשה בה הואשם באונס: "האנשים פה נחמדים ויודעים לכבד אחד את השני. אני מקבל הרבה יותר כבוד". ציין האיש שנשא את דגל ישראל בגאווה.

רוברט גרין, שוער נוריץ', ייצטרף לפיינטסיל לעונה הקרובה בווסטהאם, תמורת סכום של 2 מיליון ליש"ט.

ניוקאסל : מרטינס מבוגר ב-6 שנים

אובפמי מרטינס, חלוצה הצעיר של אינטר, מחוזר ע"י ניוקאסל ופורטסמות. עכשיו, מה לא נשמע לכם נכון במשפט הפותח:
א) לא קוראים לו אובפמי מרטינס.
ב) הוא לא חלוץ.
ג) ניוקאסל ופורסמות לא מתעניינות.
ד) הוא לא צעיר.

ה'ניוקאסל כרוניקל' פירסם כי המגפאיס מבצעים תחקיר מקיף ובמרכזו השאלה: מהו גילו האמיתי של מרטינס? זאת מאחר ובתעודות העומדות לרשותם גילו מבוגר, מהתיעוד הרשמי הטוען שנולד בלאגוס ב-28 באוקטובר, 1984.

גם לטענת הקבוצה המבקשת לרכוש את החלוץ, שביקש לעזוב את אינטר לאחר הגעתם של קרספו ואיברהימוביץ', בידם אישור מלאגוס כי מרטינס שיקר בקשר לגילו ולמעשה כבר חגג 28. בקבוצה טוענים כי החלוץ שיתף פעולה עם מגנה באבאיארו, בנבחרת הניגרית הצעירה. ובאבאיארו בן 28.

ב'כרוניקל' הבינו היום (שלישי) שכל הקייס שלהם מובסס על האתר החובבני של ההתאחדות הניגרית, שם מופיע החלוץ כמי שנולד במאי 1978. מרטינס, שלא בפעם הראשונה נתקל בטענות הללו לפיהם זייף את גילו, איים כבר בעבר שלא להופיע למשחקי הנבחרת הניגרית, מכיוון שהוא רואה בהתאחדות כאחראית לכל המבוכה מצידו.

בינתיים, ולנסיה הספרדית מוכנה לשלם לאינטר 14 מיליון יורו בשביל מרטינס, ומציעה לחלוץ חוזה ל-6 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully