וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טייב נשבר: נתנו את המשחק לבית"ר

5.7.2001 / 7:19

לראשונה אחרי שלוש שנים מספר בלם בית שאן את האמת על השערוריה בקרית אליעזר. ועוד מהשורך הלאומי: "הבנו שאנחנו צריכים להפסיד. לי זה היה ברור"

אחרי יותר משלוש שנים מודה לראשונה שחקן בית שאן לשעבר, איתן טייב, כי משחק האליפות השערורייתי בקרית אליעזר מול בית"ר ירושלים לא היה כשר. טייב, שעמד במרכזה של "פרשת השרוכים" והמשחק שהעניק את האליפות לבית"ר (2:3), אומר בגילוי לב ראשון: "בדקות האחרונות של המשחק ההוא, לפי תנועות הידיים מהספסל, הבנו שאנחנו צריכים להפסיד. לי זה היה ברור".

טייב לא משאיר מקום לספקות על ביצועי שחקני קבוצתו בדקות האחרונות וטוען חד משמעית: "הרגשתי שאנחנו צריכים לתת את המשחק. כל הקבוצה עמדה וחיכתה לגול. כל הקבוצה נתנה את המשחק. בקלטת של המשחק רואים את שחקני בית"ר מגיעים לשער ללא הפרעה".

טייב הוסיף גם כי הוא מתנצל בפני אוהדי הפועל ת"א על האליפות שנגזלה מהם. "אני מרגיש עכשיו בן אדם אחר, אבן נגולה מליבי. סוף סוף האמת יצאה לאור. סחבתי את זה 3 שנים ואני מצטער על זה", אמר השחקן.

על מנכ"ל בית שאן, אבי לוי, שהיה אחראי על הסימנים שהגיעו מספסל, אמר טייב: "אבי לוי היה הראשון שהתחבק בסיום עם אברהם לוי, ובדרך הביתה שר שירי הלל לבית"ר ולפישונט".

אבי לוי עצמו דוחה את הגילוי של טייב: "הפועל בית שאן כבר נפגעה מכל הפרשה הזו. לא אהיה שותף להשמצות של טייב. לא נתפוס אדם בצערו. מזה שנתיים שהוא לא מוצא את מקומו בקבוצה. בכל קבוצה שהוא שיחק איתה הוא ירד ליגה. היות שאייל לחמן הודיע לטייב שהוא לא רוצה אותו בקבוצה, החליט טייב לפרוק את תיסכולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully