וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירד: "שאראס משחק כמוני"

11.8.2005 / 17:52

שארונס יאסיקביצ'וס אמור לחתום היום על החוזה באינדיאנה פייסרס ולהיות מוצג עם חולצת הקבוצה. בירד כבר מתלהב

אחרי שתי עונות גדולות במכבי תל אביב, שארונאס יאסיקביצ'וס יוצג היום לראשונה כשחקן אינדיאנה פייסרס ויחתום רשמית על החוזה בקבוצה. בינתיים מתלהבים באינדיאנפוליס מ"השחקן הטוב באירופה" ומתפנים לשלב השאלות ללארי בירד, מנהלה המקצועי של הפייסרס, על מנת שיבהיר במי מדובר. על הדרך הזכירו בעיתון 'אינדיאנפוליס סטאר' ש"השחקן הטוב באירופה" האחרון שהגיע ל-NBA הוא מאנו ג'ינובילי, הסופרסטאר של סן אנטוניו.

בוב קרביץ, כתב ה'סטאר' פנה לבירד ושאל את מי מזכיר לו הליטאי. בירד חשב קצת וענה: "זה מצחיק, הוא משחק כמוני". הכוכב האגדי שעקב אחרי שאראס לאורך כל העונה האחרונה, התכוון מן הסתם לעבודה כי הליטאי מזכיר את בירד בהקשר של משחק עם הראש והלב ולא מבחינה מקצועית נטו. "הוא שחקן עם ערך מוסף", אמר בירד. "הוא משחק עם המון רגש. כשאתה צריך שמשהו יקרה, הוא יכול לעשות אותו וזה דבר שאני מאוד אוהב אצלו. האוהדים שלנו יתאהבו בו. הוא בדיוק מה שהקבוצה הזאת היתה צריכה".

אבל לפני המחמאות, כדאי לשאראס לזכור שג'מאל טינסלי עדיין יקבל את מפתחות ההרכב הראשון לפניו. גם לכך התייחס בירד: "ג'מאל ילד גדול והוא יידע איך להתחרות על הדקות בהרכב. אם הוא יצטרך להעלות את המשחק שלו לרמה גבוה יותר, הוא יעשה את זה. הוא לא מטיפוס השחקנים שיישב בצד ויוותר. אם הוא יישאר בריא, יכולה להיות לו עונה גדולה". טינסלי, ראוי לציין, עדיין לא הגיע למשחקי הפלייאוף כשהוא בכושר בריאותי מלא ולכן הבאתו של שאראס חשובה כל כך לאינדיאנה.

בירד סיכם את עניין שאראס כשאמר: "בכל משחק שראיתי אותו, הקבוצה שלו ניצחה". נו טוב, הוא שיחק במדי אלופת אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully