וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: "אני מזועזעת, זו אנטישמיות לשמה וגזענות מהסוג הגרוע ביותר"

שרת הספורט פרסמה הודעה רשמית בנושא תקרית האוטובוס עם הלבנונים: "איפה העולם שנחרד מכל הפרדה לאומית-גזעית באוטובוסים שעה שמורידים יהודים ממקומם לדרישת נוסעים אחרים?"

צילום מסך

שרת הספורט מירי רגב פרסמה הודעה רשמית בתגובה לתקרית מול המשלחת הלבנונית בריו: "אני מזועזעת מהתקרית בה אולצה המשלחת הישראלית לרדת מהאוטובוס בבושת פנים כיוון שהמשלחת הלבנונית סירבה לנסוע באוטובוס אחד עם יהודים ישראלים, זו אנטישמיות לשמה וגזענות מהסוג הגרוע ביותר.

איפה העולם שנחרד מכל הפרדה לאומית-גזעית באוטובוסים שעה שמורידים יהודים ממקומם לדרישת נוסעים אחרים? הועד האולמפי העולמי, שחרט על דגלו להפריד את הפוליטיקה מהספורט, מחוייב לגנות זאת בכל תוקף ולפעול על מנת שהתנהגות מסוג זו לא תחזור על עצמה.

שוחחתי היום עם יגאל כרמי יו"ר הועד האולימפי בישראל והבהרתי שלא ניתן לעבור על כך לסדר היום משום ששתיקה בארועים מסוג זה מקבעת את הדה לגיטמציה נגד הספורטאים הישראלים. הנושא יעלה מחר בבוקר (שעון ריו) בישיבת ראשי הוועדים של כלל המדינות במטרה להשיג גינוי רשמי לדברים ולמנוע הישנותם.

אני שולחת חיבוק חם לספורטאיות והספורטאים שלנו שהושפלו ביום כה מרגש וחשוב עבורם. אני מחזקת את המאמן אודי גל על שהציף את המקרה האנטישמי והאנטי ספורטיבי. יש לכולנו אחריות שלא להוריד את הנושא מסדר היום עד להפסקת תופעות בזויות כאלו"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ניב אהרונסון
"שולחת חיבוק חם". רגב/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully