וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן איסלנד: "רונאלדו ופפה שחקנים נהדרים, הם יכולים לשחק בהוליווד"

לארס לאגרבק פתח במלחמה פסיכולוגית לקראת המשחק נגד פורטוגל ביום שלישי (22:00, ספורט1): "בגמר ליגת האלופות ראינו הופעה גדולה של פפה, אני חושב שהוא שחקן תיאטרלי גדול"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
שחקן שחקו. רונאלדו/רויטרס

איסלנד מתכוננת להופעה הראשונה שלה אי פעם בטורניר יורו והמאמן המנוסה שלה, לארס לאגרבק, כבר מתחיל במלחמה הפסיכולוגית. איסלנד תפגוש את פורטוגל הנוצצת בסנט אטיין (שלישי, 22:00, ספורט1 ו-HD) והשבדי בן ה-67 סימן מטרה סביב פרצופיהם של פפה וכריסטיאנו רונאלדו.

"לפורטוגל יש את אחד מהכדורגלנים הכי טובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא גם שחקן תיאטרלי נהדר. בגמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, ראינו הופעה גדולה מעוד מישהו שיכול להיות שחקן בהוליווד. אני מתכוון לפפה".

לאגרבק אימן בשלושה מונדיאלים (שניים עם שבדיה ואחד עם ניגריה) ושלושה טורנירי יורו (שלושתם עם שבדיה). הוא מאמן את איסלנד ביחד עם יונאס האלגרימסון ואחרי הטורניר הנוכחי יפרוש.

השבדי הוסיף: "תראו את הקליפים של פפה... בעיני הוא שחקן ברמה גבוהה, למרות שאני לא יודע מה הדרישות בהוליווד. אני לא אוה את זה. הייתי רוצה שוועדות המשמעת יוכלו לצפות בווידאואים ולהעניש שחקנים שעושים הצגות ודברים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully