וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ארסנל הגבירו המחאה נגד ארסן ונגר וההנהלה. וולבק מודה: עונה מאכזבת

אלפים מאוהדי התותחנים ושלושה ארגוני אוהדים הניפו שלטים נגד המנג'ר הצרפתי, הבעלים סטן קרונקי ושלטים עם הכיתוב "זה הזמן לשינוי". ונגר אמר: "קיווינו לזכות באליפות, אז זה מתסכל"

one

ארסנל אמנם ניצחה אמש (שבת) 0:1 את נוריץ' ועלתה זמנית אל המקום השלישי בפרמיירליג, אבל זה רחוק מלהיות הסיפור הגדול במועדון מצפון לונדון. לפני המשחק ובמהלכו התקיימה באצטדיון האמירויות מחאת האוהדים הגדולה ביותר שאי פעם הייתה בו ובכלל זכורה בעידן ארסן ונגר. שלושה מועדוני אוהדים - תנועת הצעיפים השחורים, רד אקשן וקרן הנאמנות של אוהדי ארסנל - מחו לפני שריקת הפתיחה עם שלטים מחוץ למגרש.

רויטרס

כשהאוהדים הרבים נכנסו לתוך האצטדיון הם הניפו שלטים נגד ונגר, בעלי המועדון סטן קרונקי האמריקאי ונגד בעלי תפקידים אחרים. בין היתר הונפו שלטים "זה הזמן לשינוי" בדקה ה-12 כדי לציין 12 שנה בהן לא זכתה ארסנל באליפות. בדקה ה-78 שוב הונפו השלטים כיוון שזה היה 12 דקות לסיום המשחק. המחאה הזו תגביר את הלחץ על ונגר שרק לאחרונה הודיע כי הוא מתכוון לסיים לפחות את החוזה הנוכחי שלו שמסתיים בתום העונה הבאה. כמו כן, הוא העביר ביקורת קשה על אוהדי ארסנל ביום שישי ועורר את חמתם של אוהדים רבים.

כמו כן, המשיכו חילוקי הדעות בין מחנות אוהדים שונים. בעוד רבים הניפו שלטים נגד ונגר, קרונקי וההנהלה, אחרים עודדו את ונגר ושרו "יש רק ארסן ונגר אחד". כמו כן נראו מספר אוהדים שתומכים בוונגר מניפים שלטים, בהם נכתב "גאים בארסן ומתביישים ב'אוהדים'". כבר בשבועות שעברו נרשמו עימותים בין תומכי ונגר למתנגדיו, כשחלק מהם אפילו גלשו לאלימות פיזית ומילולית.

עוד באותו נושא

אנגליה: ארסנל עשתה עוד צעד לעבר הבטחת המקום השלישי

לכתבה המלאה
דני וולבק שחקן ארסנל (שמאל) עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
וולבק חוגג עם ז'ירו/רויטרס

ונגר עצמו אמר לאחר המשחק: "הוזהרנו מהמפגינים. אתה רוצה לעשות את האוהדים שמחים ואני מצטער אם אני לא מצליח לעשות את זה. אני מתעצבן ומתוסכל אם אני לא מצליח לגרום לאנשים להיות שמחים. יש לי הרבה כבוד למועדון ונתתי בשבילו הרבה. עכשיו יש לנו משחק מול מנצ'סטר סיטי ואנחנו צריכים לספק משחק מיוחד ביום ראשון הבא. העבודה שלנו היא לעשות את המיטב, העונה קיווינו שנוכל לזכות באליפות. זה לא קרה ולכן אנשים מתוסכלים. אני יכול לחלוק איתם את התסכול הזה. המטרה היא לחזור ולעשות את מה שצריך בעונה הבאה. המועדון התקדם בשלוש השנים האחרונות".

דני וולבק, שכבש את השער היחיד במשחק, אמר: "כשחקן, אתה צריך להתמקד רק במשחק ולא במה שקורה מסביב. האוהדים חשובים מאוד למועדוני כדורגל ואתה צריך לכבד את זה שלכל אחד יש דעה. כולם מאוכזבים מאוד, זו הייתה הזדמנות מצוינת בשבילנו לזכות בתואר העונה וקשה להתמודד עם איך שזה נגמר. אנחנו יודעים שהיינו צריכים להשיג יותר ממה שהשגנו. אנחנו רוצים לסיים את העונה לפני טוטנהאם, אבל הם רוצים לסיים מעלינו. נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully