וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "בנזמה ורונאלדו לא ישחקו מול סוסיאדד, הם פצועים"

שני כוכבי הבלאנקוס חזרו היום להתאמן, אבל המאמן הודיע שלא יסכנם בתקווה שיהיו כשירים למנצ'סטר סיטי: "הם יעשו את המקסימום כדי להיות מוכנים לרביעי". וגם: התמונה העוקצנית של בנזמה

רויטרס

ריאל מדריד ממשיכה לסבול מסדרה מתמשכת של פציעות של שחקנים בכירים. אמש (חמישי) נודע כי קרים בנזמה סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי הימני, וכי הוא יחמיץ בוודאות את משחק הליגה הקרוב מול ריאל סוסיאדד. כמו כן, נראה שהסיכוי שהחלוץ הצרפתי יוכל ליטול חלק במשחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי במסגרת חצי גמר ליגת האלופות קלוש. בכך הצטרף בנזמה לכריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל ברשימת הפצועים של הבלאנקוס. אבל בנזמה ממש לא לבד: מתחילת העונה, שחקני ריאל מדריד רשמו לא פחות מ-26 פציעות שריר - מספר חסר תקדים בתקופה כה קצרה.

בספרד מדווחים כי הנשיא פלורנטינו פרס מתחיל להפנות את החיצים לכיוונו של הרופא המיתולוגי של הקבוצה, ד"ר חסוס אולמו, שמחזיק בתפקידו במשך קרוב לשני עשורים. בעונה שעברה התלונן פרס על הכושר הירוד של כמה משחקני ריאל ועל פי התקשורת בבירה, זו הייתה אחת הסיבות לפיטוריו של קרלו אנצ'לוטי. אולמו שרד בתפקיד, אף שבוצעה מהפכה בכל הדרגים הרפואיים שמתחתיו במועדון.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מאוכזב. רונאלדו/רויטרס

אבל כעת נראה שפרס מתחיל לחשוב מחדש על מעמדו של ד"ר אולמו, שאיבד את אמון השחקנים. כריסטיאנו רונאלדו הפצוע פנה למרפאה פרטית באזור מדריד בעקבות הפגיעה שספג לאחרונה, ועל פי דיווחים, מסרב לקבל טיפול במסגרת המועדון לאור ההיסטוריה הלא מוצלחת שלו בשיקום מהיר ככל האפשר. גם לוקה מודריץ', שהיה פצוע במשך תקופה ממושכת בעונה שעברה, פנה לרופא חיצוני. חאמס רודריגס ופפה, למשל, טופלו במסגרת המועדון והיעדרותם התארכה מעבר לתאריך החזרה הצפוי.

"השחקנים לא סובלים אותו, הרבה אנשים הסתכסכו איתו, אבל פלורטינו פרס בשלו. בשלב מסוים ד"ר אולמו אפילו נחשד כמדליף קבוע לתקשורת וכינו אותו בתוך המועדון 'חפרפרת'. עכשיו אולי יגיע השינוי", נכתב ב'אס' הבוקר. שחקני ריאל, אגב, ממשיכים להביע בגלוי את חוסר שביעות רצונם מהצוות הרפואי הנוכחי במועדון. קרים בנזמה שיתף אמש תמונה באינסטגרם של הפיזיותרפיסט הקודם של הקבוצה, חואן חורו, שפוטר בקיץ שעבר, מה שפרשו בתקשורת כעקיצה.

גם מצבו של גארת' בייל לא אידיאלי, ועל פי דיווח ב'מארקה' הוא עשוי לקבל מנוחה מול סוסיאדד מחר במטרה להכשירו במאת האחוזים לגומלין מול מנצ'סטר סיטי.

ובינתיים, זידאן מאמן ריאל ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ריאל סוסיאדד ביום שבת והתייחס כמובן לרונאלדו ובנזמה. "הדבר הכי חשוב הוא לאושש את השניים לקראת משחק הגומלין מול סיטי. מחר מול סוסיאדד בנזמה ורונאלדו לא ישחקו, אמר המאמן והוסיף: "הם הולכים לעשות את המקסימום כדי להיות מוכנים ליום רביעי".

"אכפת לי מהשחקנים שנפצעים", הוסיף זידאן, "אני מודאג תמיד כשיש שחקנים פצועים. עכשיו מה שהכי חשוב זה שכולם יחזרו לכשירות, אסור לנו לסכן את רונאלדו ובנזמה, הם פצועים. הרעיון הוא ששניהם יוכלו לחזור כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully