וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט ויורגוס ברצוקאס בין המועמדים לאימון ברצלונה

בקטלוניה מדווחים שבארסה מנסה להיפטר מצ'אבי פסקוואל אחרי ההדחה המוקדמת ביורוליג, וסימנו את הישראלי ואת היווני שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב כיורשים פוטנציאליים. גם שאראס ופלאסה הוזכרו

צילום מסך

ברצלונה עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההדחה מהיורוליג בתום סדרת הצלבה מותחת מול קובאן, אך נראה כי פניה כבר אל עבר העונה הבאה. בעיתון 'ספורט', אחד הנפוצים ביותר בקטלוניה, מדווחים הבוקר (שישי) כי ברצלונה מנסה להיפטר מצ'אבי פסקוואל ולהשתחרר מחוזהו בעונה הבאה, כשהחיפושים אחר דמות אחרת מאחורי הקווים כבר החלו. בין השמות שהוזכרו כמועמדים להגיע ישנם כמה שמות מפתיעים: דיוויד בלאט שמתמקד בניסיון למצוא את המשרה הבאה שלו ב-NBA, יורגוס ברצוקאס שסומן כמועמד לאמן את מכבי תל אביב בעונה הבאה, שאראס שכיכב במדי ברצלונה בעבר וז'ואן פלאסה, מאמן מלאגה בהווה.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ישתכנע לחזור לאירופה? בלאט/AP

בדיווח טוענים כי ברצוקאס הוא סומן כפייבוריט על ידי הנהלת ברצלונה, שמאמינה כי יהיה קשה לשכנע את בלאט לחזור מארצות הברית ולצאת לדרך חדשה-ישנה במועדון צמרת ביורוליג. ברצוקאס, כך טוענים, היה שמח להישאר בקובאן אך משפחתו, שלא התאקלמה ברוסיה, מתעקשת לעבור למדינה אחרת.

ב'אל מונדו דפורטיבו' נכתב הבוקר כי ברצלונה מחפשת גם רכז חדש, לאור עזיבתו הצפויה של קרלוס ארויו הוותיק בקיץ. כוכב קובאן מלקולם דילייני נחשב למועמד הבכיר ביותר בשוק וברצלונה כבר פנתה לרוסים במטרה לנהל עמו מו"מ. מועמדים נוספים שהוזכרו הם דריוס אדמס שמספק עונת פריצה בלבוראל קוצ'ה וטייריס רייס, ששוקל לעזוב את חימקי מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן לוקומוטיב קובאן יורגוס ברצוקאס עם אנתוני רנדולף. GettyImages
מבוקש. ברצוקאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully