וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט הודיע: "איעדר כמה שבועות". במכבי חיפה מעריכים: יחזור לגמר

26.4.2016 / 19:20

חלוץ מכבי חיפה בישר באינסטגרם על תקופת היעדרות של כמה שבועות, בקבוצה מסרו כי היא תהיה בין שבועיים לשלושה והוא ישחק בגמר הגביע. במועדון יבחנו את המשך העסקתו של ואליינטה

one

בווידאו: הצמד של גליינור פלט בחצי גמר גביע המדינה

גליינור פלט הודיע הערב (שלישי) באמצעות חשבון האינסטגרם שלו כי ייעדר כמה שבועות מהמגרשים. בהודעה של מכבי חיפה, לעומת זאת, נמסר כי החלוץ שכבש צמד לפני שנפצע בחצי הגמר מול הפועל באר שבע, ייעדר בין שבועיים לשלושה בעקבות קרע חלקי בגיד הירך המפשעתי. במועדון מעריכים כי ההולנדי יהיה כשיר לגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, שייערך ב-24 במאי באצטדיון טדי.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאמינים שיחזור בזמן. גליינור פלט/ברני ארדוב

בקבוצה יחלו רק מחר (רביעי) בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה, אבל לאחר המחזור שהסתיים אמש הקבוצה התקרבה צעד נוסף לעבר כרטיס לאירופה, כששער אחד בלבד מפריד בינה לבין המקום הרביעי. "ניצחון על רעננה בשבת, וקבוצה אחת יצאה מהמרוץ. אין ספק שהמשחק מול סכנין במחזור שאחרי ישפיע", אמרו במועדון.

למרות ההעפלה לגמר הגביע, בחיפה מבינים את חשיבות המקום הרביעי. אם הקבוצה לא תזכה בתואר, היא תוכל להגיע לאירופה רק דרך הליגה. רוני לוי שוחח עם שחקניו עוד לפני הניצחון על בית"ר ירושלים, והסביר להם את חשיבות המשחקים שנותרו. "אסור שהראש של השחקנים יהיה בגביע בשלב הזה", אמרו במועדון.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון החליטו כי הם מעוניינים להאריך את ההסכם עם המאמן והחלטה בעניין התקבלה לפני המשחק מול הפועל באר שבע. "כפי שאמרנו קודם לכן, הכדור בידיים של רוני", אמרו בחיפה גם אתמול. המאמן, מצדו, ידרוש לחזק את הקבוצה באופן משמעותי ובמועדון כבר מתכננים מהפכה בסגל השחקנים, כשכל שחקני ההתקפה הישראלים מלבד עטר, כולל הירש, גוזלן והמושאלים - ישוחררו. במועדון יבחנו את המשך העסקתו של מארק ואליינטה. החוזה של דקל קינן הוארך ואם לא יעבור לארצות הברית, הוא יישאר בחיפה. במועדון מעוניינים במספר שחקנים בניהם אבי ריקן ורועי קהת, כשטאלב טואטחה ייצא לחו"ל או יעבור למכבי תל אביב. במועדון מעדיפים למכור אותו לחו"ל.

קינן ספג צהוב תשיעי העונה וייעדר מול סכנין. אלירן עטר, ולדימיר סטויקוביץ', לודוביק אוברניאק (שמונה צהובים) יוסי בניון, איסמעיל ריאן ומארק ואליינטה (ארבעה) ינסו להימנע מצהוב נוסף שירחיק אותם למשחק אחד. הדברים אמורים בעיקר למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הלפני אחרון, שצהוב נוסף בו יגרור השעיה מגמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully