וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:87 את נס ציונה, רובינסון הורחק

עוד שערורייה נוסח הכוכב של האדומים, שהתעמת עם וואט ונשלח לחדר ההלבשה, לא מנעה ניצחון דרמטי לחבורה של שרון אברהמי. לימונד וסימונס (18 כל אחד) בלטו במאני טיים. נהריה הדהימה את מכבי חיפה עם 81:82 אחרי הארכה

one

משחקי המחזור ה-30 בליגת העל יצאו היום (ראשון) לדרך עם שלושה מפגשים מצוינים שיסתיימו כאשר הפועל ירושלים תארח את הפועל אילת. הפועל תל אביב, שמחפשת להבטיח את מקומה ברבע גמר הפלייאוף גברה 86:87 על עירוני נס ציונה במשחק שבמהלכו הורחק נייט רובינסון אחרי עימות עם מיטשל וואט. עירוני נהריה הצליחה להדהים את מכבי חיפה עם 81:82 ברוממה אחרי הארכה וסגרה עוד הפתעה אחרי שניצחה את מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 87:86

לב המושבה סיפק משחק משוגע בסיומו השיגה הפועל תל אביב ניצחון חשוב על נס ציונה, שהסתבכה בתחתית, אם כי העניין המרכזי בכלל לא היה הכדורסל. כוכב האדומים, נייט רובינסון, התעמת עם מיטשל וואט ברבע השלישי והורחק מהמשחק. דווקא אחרי יציאתו של רובינסון, שסירב תחילה לרדת מהפרקט, האדומים התעוררו ובעזרת סימונס, לימונד וקונגר, הצליחו לרשום ניצחון ולהבטיח באופן כמעט סופי את המקום בפלייאוף. נס ציונה אגב, פתחה נהדר והובילה ביתרון דו ספרתי לאורך מרבית המחצית הראשונה, אך שוב התרסקה במחצית השנייה וראתה את האדומים גונבים ניצחון חוץ חשוב. נס ציונה בדרך למאבקי תחתית קשים מול הפועל חולון.

קלעו לנס ציונה: סונדאיטה גיינס 23 נקודות (8 מ-11 ל-2) ו-10 ריבאונדים, יובל נעימי 19 נקודות, טל דן 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, פוקוואן אדווין 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, מיטשל וואט 7 נקודות ו-6 ריבאונדים, איגור נסטרנקו 4 נקודות, יחזקאל סקוורר ואיבן אסקה 3 נקודות כל אחד. שיחק ולא קלע: טל קרפלס.

קלעו להפועל תל אביב: טרה סימונס 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, רביב לימונד 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, דימיטריוס קונגר 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, מתן נאור 9 נקודות, ג'ף אלן 8 נקודות, רוברט רות'בארט 7 נקודות, נייט רובינסון 6 נקודות, תמיר בלאט 4 נקודות. שיחק ולא קלע: דניאל איידן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הורחק אבל חגג. רובינסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

האדומים פתחו רע מאוד ונקלעו לפיגור 14:2. יובל נעימי וסונדאיטה גיינס פתחו נהדר, ונראה שהמארחת בדרך לבריחה. רביב לימונד וטריי סימונס הצליחו להוריד קצת את היתרון לקראת סוף הרבע. 20:27 לנס ציונה בתום הרבע.

רבע 2

אחרי הפתיחה הנוראית שלה, הפועל תל אביב חזרה למשחק והצליחה להשוות, אך עוד דחיפה מכיוונו של נעימי, בשילוב פציעה של ג'ף אלן, שירד מהמגרש, נתנו למארחת יתרון דו ספרתי עם הירידה להפסקה - 40:50 לנס ציונה.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. רובינסון מורחק/ברני ארדוב

רבע 3

האדומים פתחו טוב והתחילו לנגוש בהפרש, אך נראה שלא באמת הצליחו להתקרב ולסכן את החבורה של עופר ברקוביץ'. נייט רובינסון הורחק מהמשחק אחרי עימות פיזי עם מיטשל וואט ותחילה סירב לרדת מהמגרש עד שהתרצה. גם וואט סיים באותו רגע את המשחק. דווקא אז האדומים חזרו לעניינים. רק 67:68 לנהריה בתום הרבע השלישי. רובינסון ו-וואט יקנסו אוטומטית ב12 אלף שקל, אך יועמדו לדין רק אם היועצת המשפטית של האיגוד תחליט שיש מקום לכך.

רבע 4

דווקא אחרי הרחקת רובינסון האדומים נכנסו לקצב. סימונס, לימונד והגיבור המפתיע, דימיטריוס קונגר, נכנסו לעניינים והצליחו לקלוע סלים חשובים בקלאץ'. לימונד קלע נקודות חשובות מהעונשין, נעימי הצליח רק לצמק ובהתקפה האחרונה, המארחת לא הצליחה להגיע לזריקה נורמלית והפסידה משחק קריטי. 86:87 בסיום.

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
רכבת הרים. צ'וברביץ'/ברני ארדוב

מכבי חיפה - עירוני נהריה 82:81

הקבוצה של אריק אלפסי הצליחה להדהים שבוע שני ברציפות ואחרי שניצחה את מכבי תל אביב, עשתה זאת גם למכבי חיפה ברוממה. המארחת פתחה טוב, אך ברבע השני לקחה האורחת את המושכות ונתנה את הטון. גיבלרט בראון היה מצוין, אך לאחר פוש של אלכס צ'וברביץ' ושתי קליעות מוצלחות של ג'ון דיברתלומאו מהקו, המשחק הלך להארכה. הנדנדה המשיכה גם בהארכה עד שקליעת עונשין מוצלחת של גילברט בראון, המצטיין במגרש, סגרה סיפור. חיפה עם הפסד בית שני ברציפות, נהריה נכנסה חזק למאבק על המקום השלישי.

צפו בתקציר

קלעו למכבי חיפה: אלכס צ'וברביץ' 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, גרגורי ורגאס 15 (1/10 לשתיים) ו-8 אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו 14, רנה רוז'ו 10 ו-5 ריבאונדים, חנן קולמן 10 ו-7 ריבאונדים, וויל גרייבס 8, עוז בלייזר 5 ו-7 ריבאונדים. לירוי היקרסון (09:00 דקות) וגלעד קרני (1:26) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון 19 (6/16 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, קוואמה ווהן 15, עודד ברנדווין 14 ו-5 איבודים, קמרון קלארק 14 ו-6 ריבאונדים, ערן אסנטי 10 ו-7 ריבאונדים, מייקל אומה 6 ו-5 ריבאונדים, אורי קוקיה 4. אנתוני פישר (12:47 דקות), גיל אמיתי (05:54) שותפו, אך לא קלעו.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
עוד הפתעה. אלפסי/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

הירוקים פתחו את המשחק בצורה טובה כשרנה רוז'ו מוליך את הקלעים עם 10 נקודות כבר אחרי 10 דקות. גילברט בראון היה זה ששמר את האורחת בתמונה. 17:21 למארחת אחרי הרבע הראשון.

רבע 2

האורחת, ובעיקר גילברט בראון, נכנסה מצוין למשחק והצליחה אפילו לעלות ליתרון ראשון, אך אלכס צ'וברביץ' דאג להוריד את הירוקים להפסקה ביתרון. 32:37 לחיפה במחצית.

רבע 3

צ'וברביץ' המשיך ביכולת הנהדרת שלו, אך לא הצליח להוביל את הירוקים לבריחה. ורגאס סוף סוף הגיע למשחק, אך בראון וקלארק פשוט לא נתנו לירוקים לברוח. 51:55 בתום הרבע.

רבע 4

הנדנדה המשיכה מצד לצד, ודווקא כשנהריה נראתה בדרך לניצחון, הגיע ג'ון דיברתלומאו, עמד בלחץ עם 2 מהקו ושלח את המשחק הצמוד להארכה. 75:75 בסוף הזמן החוקי.

הארכה

הלחץ ניכר בשתי הקבוצות, שהתקשו לקלוע. נהריה הובילה ב-3, אך ברנדוויין השווה. בראון קלע זריקת עונשין חצי דקה לסיום ולאחר מסכת החטאות, למעשה הכריע את המשחק לטובת האורחת. 81:82 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully