וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של מכבי חיפה: תשחרר את כל החלוצים הישראלים בעונה הבאה

24.4.2016 / 10:03

במועדון בונים רק על עטר, המשמעות: גוזלן והירש יעזבו, שכטר יישאר בבית"ר, כליבאת עשוי להימכר ללוזונים ותורג'מן לא ישוב, מה שיחסוך מיליונים. תצרף מגן ימני וחלוץ ישראלי במקום השחקנים שיעזבו

one

מכבי חיפה תערוך בקיץ מהפכה בסגל החלוצים שלה ותנסה לחסוך מיליוני שקלים באמצעות התהליך הזה. במועדון נוטים לשחרר את כל החלוצים הישראלים מהסגל פרט לאלירן עטר, וינסו להיפטר מכל החוזים של המושאלים. המשמעות היא ששחר הירש ושובל גוזלן יעזבו כנראה בהשאלה. הראשון לא שיחק יותר מחודש וחצי, מאז הדרבי. הוא כבש שער אחד בגביע הטוטו אך לא הצליח למצוא את הרשת ב-11 הופעות בליגה. גוזלן לא שיחק תקופה ארוכה יותר, כמעט שלושה חודשים. הוא כבש שער אחד בגביע הטוטו העונה אבל לא מצא את הרשת ב-11 הופעות בליגה.

שחר הירש שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דניאל אסקלינג שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא יישאר. שחר הירש/יוסי ציפקיס

באשר למושאלים, בחיפה מבינים שאיתי שכטר ימשיך כנראה בבית"ר ירושלים, ובכך יחסכו את משכורתו, כ-300 אלף דולר. שכטר ירוויח פחות בבית"ר אבל במועדון לא מתכוונים להשלים את שכרו אלא לסיים את ההתקשרות לאלתר. הסכם דומה יש לאביחי ידין, שלא מעוניין לחזור למועדון וגם שם מעוניינים לסיים את ההתקשרות במטרה לחסוך את שכרו (250 אלף דולר). החלוץ השני שלא צפוי לחזור הוא אלון תורג'מן. השחקן לא ימשיך כנראה בהפועל תל אביב, אבל המטרה היא להשאילו, אלא אם כן תגיע הצעה לרכישה. למועדון אין כוונה להחזיר גם את מוחמד כליבאת, שמכבי פתח תקוה עשויה לרכוש את כרטיס השחקן שלו, מה שיכניס עוד כסף לקופת המועדון. מבין קובי מויאל ואופיר קריאף רק שחקן אחד צפוי להישאר כשהמטרה היא לצרף קשר זר למרכז השדה. באשר לטאלב טואטחה, שנמצא במעקב של בנפיקה ומוסקרון, גם המגן צפוי לעזוב וכך גם חן עזרא. המטרה היא לצרף מגן ימני בקיץ (טל בנש מועמד), וכן חלוץ ישראלי במקום השחקנים שיעזבו.

במועדון ממשיכים לנהל מאז הקיץ מעקב אחר ז'אורז'יניו מבני סכנין, כשגם פיראס מוגרבי נמצא ברשימות. ייתכן שבקיץ חיפה שוב תפנה לסכנין במטרה להשיג עסקת חליפין על אחד מהשניים. גם רועי קהת, אם ישוב מחו"ל, מעניין את ראשי המועדון.

כל הכרטיסים למשחק הערב נגד בית"ר ירושלים אזלו. המשטרה ביקשה מכל מי שאין לו כרטיס שלא יגיע לאצטדיון.
הקופות לא תפתחנה, למעט קופות לחלוקת הכרטיסים שהוזמנו. נא להקדים ולהגיע בשל הקהל רב הצפוי להגיע וכן בשל עומסי התנועה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully