וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "הייתי על סף הצטרפות לריאל". הבלאנקוס יסתדרו בלי רונאלדו?

אגדת העבר חשף סיפור מעברו והצהיר: "בארסה הקבוצה הטובה בעולם ב-15 השנים האחרונות". ריאל אצל ראיו (17:00, ער' 50) בלי CR7: איך המספרים בלעדיו? וכמה טוב קיילור נבאס בין הקורות?

one

מרוץ האליפות בספרד, שבאופן בלתי צפוי הפך בשבועות האחרונים לצמוד ולוהט שוב, יימשך הערב (שבת) כאשר כל שלוש הגדולות ישחקו. ריאל מדריד תעלה ראשונה לכר הדשא ואם תנצח בחוץ את ראיו וייקאנו (17:00, ערוץ 50), היא תעלה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה.

הבלאנקוס ייאלצו להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו, שנטש בדקות הסיום את המשחק מול ויאריאל באמצע השבוע (0:3) וינסה להיות כשיר למפגש מול מנצ'סטר סיטי באנגליה ביום שלישי בחצי גמר הצ'מפיונס, סוג של דרבי פרטי עבור CR7. זה יהיה המשחק ה-47 שרונאלדו מחמיץ מאז הגיע לריאל בקיץ 2009 והמאזן בלעדיו עד היום עומד על 32 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ותשעה הפסדים. אגב, המשחק היחיד שרונאלדו פספס העונה עד היום, היה המפגש בגביע מול קאדיס, שהפך למפורסם לאחר שדניס צ'רישב שותף שלא כחוק וגרם להרחקת ריאל מהמפעל.

אגב, מי שינסה לנצל את ההיעדרות של רונאלדו הוא לואיס סוארס, חלוץ ברצלונה שנמצא רק שער אחד מאחורי הפורטוגלי במרוץ למלך שערי הליגה וכנראה שגם לנעל הזהב באירופה. לרונאלדו יש כרגע 31 שערים העונה בליגה, לסוארס, אחרי הרביעייה הגדולה נגד דפורטיבו, יש 30 והוא צפוי לפתוח מול חיחון בבית.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו יורד מהמגרש. GettyImages
יסתדרו בלי רונאלדו?/GettyImages

הבלאנקוס אופטימיים מהשילוב בין אירופה לליגה העונה ולמשחק היום הם מגיעים לפני המשחק ה-11 שלהם בצ'מפיונס העונה. עד כה, במשחקי הליגה שנערכים לפני הצ'מפיונס, המאזן של ריאל עומד על שמונה ניצחונות, תיקו והפסד בודד, ה-4:0 הבלתי נשכח בקלאסיקו הביתי מול ברצלונה, שהגיע לפני המשחק נגד שחטאר דונייצק באוקראינה.

בריאל בונים רבות לקראת החודש הקריטי שמצפה להם על קיילור נבאס. בספרד הוצגה סטטיסטיקה שמראה כי ב-20 השנים האחרונות, נבאס הוא השוער הפותח שסופג בממוצע הכי פחות למשחק במדי ריאל. הקוסטה ריקני סופג העונה רק 0.72 שערים למשחק, טוב יותר משמעותית מהנתונים של קסיאס (0.83 בשיאו ב-2010/11) ובוודאי של דייגו לופס (1.25 בעונת 2013/14).

ובינתיים, מי שרבים מחשיבים כגדול הכדורגלנים אי פעם, פלה, חשף כי הוא היה "על סף הצטרפות לריאל מדריד". אגדת העבר מברזיל דיבר במהלך פסטיבל הקולנוע בטרייבקה, ניו יורק, שם מוצג סרט חדש עליו ואמר: "אף פעם לא התחרטתי על כך שנשארתי בסנטוס. אין ספק שב-15 השנים האחרונות, ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם, בדיוק כמו שההולנדים שיחקו את הכדורגל הכי יפה בתקופה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully