וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעדיפה שטואטחה ייצא לאירופה ולא יעבור למכבי תל אביב

22.4.2016 / 10:50

ג'ורדי קרויף לוחץ, אך במכבי חיפה טוענים: הוא ראוי לשחק בליגה בכירה יותר. גם בנפיקה עוקבת אחריו, גורם: "בניגוד לקומץ, הרוב חזר לתמוך בשחקן". גליינור פלט נבדק בעקבות הפציעה בחצי הגמר

one

בווידאו: טואטחה מצטיין בחצי גמר הגביע מול באר שבע

במכבי חיפה ממשיכים לחגוג את ההעפלה לגמר גביע המדינה, כשברקע צפויה בקרוב להתקיים פגישה בין יעקב שחר לרוני לוי לגבי עתידו בעונה הבאה. כזכור, בחיפה החליטו שלשום להעביר את ההחלטה לידי המאמן. כפי שפרסמנו, לוי צפוי להישאר ויבקש למנות לצדו גורם מקצועי נוסף, ככל הנראה מנהל טכני.

החלוץ גליינור פלט עבר אתמול בדיקה, זכר לפציעה בשרירי הבטן מהמשחק מול באר שבע. הוא לא יהיה כשיר למשחק הקרוב, וכך גם אייל משומר ומארק ואליינטה. דקל קינן ועאיד חבשי עשויים לפתוח שוב בעמדת הבלם. אוראל דגני או אופיר קריאף יפתחו בעמדת המגן הימני.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא יהיה כשיר למשחק הקרוב. פלט/קובי אליהו

ומה עם טאלב טואטחה? במועדון לא מעוניינים שהמגן, שזכה למעקב של נציג מוסקרון, יעזוב למכבי תל אביב. נראה כי גם העימות לאחר המשחק האחרון לא תורגם לשפה המשותפת בין המועדונים. ג'ורדי קרויף לוחץ על שחר ואודי שוכטוביץ' לקבל החלטה ולשחררו, ייתכן שבעסקת חליפין, אבל בחיפה מכבדים את רצונו של השחקן לבדוק במקביל חלופות באירופה. כבר אתמול אמרו במועדון כי שחקן ברמתו ראוי לשחק בליגה בכירה יותר. נציגי מוסקרון אמנם התרשמו מהשחקן, אך הוא יוכל לעבור לשם רק בהשאלה. טואטחה זוכה למעקב גם מהליגה הפורטוגלית. בנפיקה ליסבון של פיני זהבי כבר התעניינה בשחקן בקיץ האחרון וייתכן שיעבור אליה או יירכש על ידה ויושאל.

בחיפה היו מרוצים מהעובדה שטואטחה הלך לחגוג עם האוהדים בסיום המשחק. "בניגוד למספר מצומצם של אוהדים, הרוב תומכים בו", אמרו במועדון.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם אלירן עטר, עאיד חבשי. קובי אליהו
שווה יותר ממכבי תל אביב? טואטחה עם עטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully