וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון מתקשה להתמודד עם העובדה שסטפן קרי הוא המלך של ה-NBA"

בריאן ווינדהורסט, הנחשב מקורב לכוכב קליבלנד, פרסם טור המנתח את אישיותו המסובכת: "יש לו תנודות קיצוניות במצב הרוח, לפעמים הוא מזכיר את קובי". וגם: האם חברתו של אירווינג בגדה בו וניסתה להתאבד?

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד מנסה להתאושש מהתקופה הסוערת, אך לא מוכנה לעשות זאת בכל מחיר. מאמן הקאבס טיירון לו הודיע אמש (שני) כי לברון יקבל מנוחה במשחק הקרוב מול יוסטון, על אף העובדה שהוא נמצא בכושר נפלא, והעמיד בארבעת המשחקים האחרונים ממוצעים של 29 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים. "אין הרבה צ'אנסים לתת לו מנוחה רצופה של חמישה ימים. חשבתי שזו הזדמנות טובה לעשות את זה", הסביר לו. המאמן הבהיר כי בכוונתו להעניק ללברון מנוחה נוספת ולא לשתפו במשחקים נוספים עד תום העונה הרגילה, כשגם קיירי אירווינג וקווין לאב עשויים להיעדר ממשחק או שניים.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מתוסבך. לברון/AP

בארצות הברית עדיין מנסים לפענח מה פשר ההתנהגות של לברון בתקופה האחרונה. כזכור, ג'יימס רשם סדרת ציוצים מסתורית בטוויטר והסיר את הקאבס מרשימת המעקב שלו, כשברקע דיווחים על מערכת יחסים קרירה בינו לבין קיירי אירווינג וקווין לאב. אמש פרסם כתב ESPN בריאן ווינדהורסט, הנחשב למקורבו של לברון, מאמר שמתיימר לספק הצצה לנפשו המסובכת. "כשמדברים על היחסים בינו לבין אירווינג ולאב, קל לשכוח גם עם דווין וייד, שנחשב כיום לחבר הכי קרוב שלו, היו לו כל מיני עימותים במיאמי. ללברון יש נטייה לתנודות קיצוניות במצב הרוח. לפעמים הוא נעשה קודר ואפל. לפעמים הוא מאושר. לפעמים הוא רוצה לחלק כיפים לכל עשרת השחקנים בסגל אחרי משחקים, ולפעמים מעדיף לנטוש את האולם אפילו בלי כיף אחד", כתב.

"לפעמים הוא עושה שימוש ברשתות החברתיות כדי להעיר את החברים שלו. לפעמים הוא פאסיב-אגרסיב. לפעמים הוא משתתף בפרסומות שמהללות את העיר ואת כל מה שיש לקליבלנד להציע. לפעמים הוא מעניק ראיונות שמשאירות את הדלת לעזיבה פתוחה. לעתים הוא יכול גם לדחוף באגרסיביות את המאמן שלו, ולפעמים לחבק אותו. הוא יכול להתייחס להתעמר בחברים לקבוצה כמו קובי בריאנט, ולפעמים הוא מספיק שמח כדי לתת לכל אחד מהם עצה טובה. לכן לשפוט אותו על ציוץ או שניים, אחרי ציטוט אחד, אחרי פרצוף שעשה על הספסל, עלול להיות מטעה מאוד. אם תסתכלו עליו בעוד יום, בעוד שבוע, בעוד חודש, הוא ייראה אחרת לגמרי.

"אולי העונה הזו קשה ומתסכלת במיוחד עבורו. לפתע כל העיניים מופנות לסטף קרי, ואחרי כמעט עשור שבו היה הפנים של הליגה, מישהו אחר מחליף אותו. מאז הגמר ב-2007, זו הייתה הליגה שלו. חוזי הפרסום שלו היו הכי טובים. הוא קיבל הכי הרבה זמן מסך. אבל אז הגיעה העונה הקסומה של סטפן קרי וגולדן סטייט, וגם בימים ששניהם משחקים במקביל ושניהם מצטיינים, הזרקורים הולכים לסטף. זה עולם חדש לגמרי עבורו, והוא עדיין מחפש את עצמו בתוכו. אבל השורה התחתונה היא כזו: למרות מי שהוא, לברון עדיין שווה את הכל. הוא תמיד היה שווה את כל הבלאגן הזה. בששת השבועות האחרונים, למרות השמועות והרחשים, הוא פשוט מצוין. עכשיו גם הגב שלו התאושש מכל העומס שהיה עליו. בסופו של דבר, כשצריך מישהו שייקח את הקבוצה שלך על הגב, אין כמו לברון".

עוד באותו נושא

בארה"ב נזכרים: "הלילה בו לברון ג'יימס גילה את סטפן קרי". צפו

לכתבה המלאה
דייויד בלאט מאמן קליבלנד עם לברון ג'יימס. GettyImages
גם היחס למאמנים משתנה במהירות מסחררת. לברון דוחף את בלאט/GettyImages

אבל לא רק לברון מעורר סערות בקליבלנד. אמש פורסם באתר הרכילות 'הוליוודלייף' כי קיירי אירווינג "דרש תשובות" מחברתו הזמרת קלני אחרי שפורסמה תמונה בה היא נראית במיטתו של האקס. התמונה הועלתה על ידי בן זוגה לשעבר לרשת ונמחקה כעבור דקות, אך השמועה עשתה לה כנפיים, והפכה במהירות לפרשיית רשת חדשה. "הדבר האחרון שקיירי צריך עכשיו זה הסחות דעת ודרמה מאחורי הקלעים", אמר גורם המקורב לאירווינג. "הוא מאוהב בבת זוגו, אבל אם מה שפורסם נכון, יהיה כאוס". חברתו אגב, ניסתה להתאבד בעקבות פרסום התמונה.

עם או בלי קשר, אירווינג העניק אמש ראיון ל-USATODAY בו התייחס, בין היתר, ליחסים עם טיירון לו. "יש לנו קשר טוב מאוד. אני שמח שיש לי את היכולת לדבר עם המאמן שלי על הכל. הוא נותן לי הרבה קרדיט ליזום מהלכים, וכשיש לו רעיונות אחרים, הוא משתף אותי", אמר.

התמונה המפלילה של בת זוגו של אירווינג

מיטב הציוצים על פרשיית אירווינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully