וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר מתעקש: "100 אחוז שאאמן את ארסנל גם בעונה הבאה"

למרות השמועות על עזיבה אפשרית ועל אף המחאה הגוברת ביציעים, מאמן התותחנים מתכוון לנצל את חוזהו עד תום: "הביקורת מהקהל מפריעה לי. כל עוד אני חתום, אתן את כל כולי למועדון"

one

ארסנל כבר איבדה מעשית כל סיכוי לזכייה באליפות, וככל שעובר הזמן, כך גוברים הקולות להחליף את ארסן ונגר במאמן אחר אחרי שני עשורים בתפקיד. בשבועות האחרונים נפוצו באנגליה דיווחים רבים לגבי האפשרות שוונגר יעזוב את המשרה בה הוא מחזיק החל מקיץ 1996, אך למרות זאת, נראה שהמנג'ר הצרפתי נשאר בשלו, ומתכוון לנצל את חוזהו עד תום.

אוהדי ארסנל עם שלט נגד ארסן ונגר "הגיע הזמן לשינוי. לא ארסנל פ.ס. ולא ארסן פ.ס.". רויטרס
אוהדי ארסנל מראים לוונגר את הדרך החוצה/רויטרס

"אני בטוח ב-100 אחוז שאאמן את ארסנל גם בעונה הבאה", אמר בראיון ל-beIN Sports. "אני מחויב לחלוטין לקבוצה. כשאני עושה משהו, אני עושה אותו עד הסוף. אני תמיד מוכן לתת את כל כולי למועדון, למרות שהביקורת מהאוהדים שלנו קצת מפריעה לי", אמר ונגר, שמחזיק בחוזה עד 2017. "אנחנו מנסים לתת הכל, והביקורת מהקהל לא לעניין כשאנחנו במאבקי האליפות. אבל אני לא מודאג ממה שאנשים אומרים".

מאז תחילת כהונתו של ונגר, ארסנל זכתה בשלוש אליפויות ובשישה גביעים, אך לא הוסיפה אף תואר לארון בין 2005 ל-2014. בשבועות האחרונים אוהדי ארסנל מפעילים לחץ על ההנהלה בנסיון לשכנעה להחליף מאמן. האוהדים אף הניפו שלט גדול במהלך המשחק האחרון בו נכתב "ארסן, תודה על הזיכרונות, אבל זה הזמן להיפרד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
לא שומע את הקולות. ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully