וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר פצועים בראשון לציון, מונרו: "מה שקרה ביני למאמן נורמלי"

24.3.2016 / 8:20

בעיר היין מאושרים מהניצחון על פרנקפורט שקירב אותם משחק אחד מפיינל פור היורופקאפ, אך בעקבות מכת פציעות ומשחק האולסטאר מעוניינים לדחות את המשחק נגד הפועל חולון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (רביעי) עוד ציון דרך נהדר בעונה האירופית שלה כשגברה 84:88 לאחר הארכה על פרנקפורט הגרמנית במשחק מספר 2 בסדרת רבע הגמר, וכפתה משחק שלישי ומכריע בגרמניה בחמישי הבא. הקבוצה של שרון דרוקר נראתה לא טוב במחצית הראשונה, איבדה את כריס רייט לפציעה ופיגרה כבר ב-14 הפרש, אבל מחצית שנייה גדולה, בעיקר של קווין פאלמר המושמץ הפכה את התוצאה ונתנה לכתומים ניצחון דרמטי.

"רצינו להשאר בחיים, רצינו להגיע למשחק השלישי, לא הייתה לנו אנרגיה במשחק הראשון, שיחקנו אחד בשביל השני, נשארנו בפוקוס, וזה הספיק", סיכם דריל מונרו שבמשחק הליגה האחרון התעמת עם שרון דרוקר ואמש קלע 28 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים ומסר 9 אסיסטים, "יש עליות וירידות בעונה, קבוצות עוברות הרבה דברים, אנחנו נוסעים הרבה, זה לא תירוץ, ידענו לאן אנחנו הולכים, יש לנו עוד הרבה זמן בליגה, אנחנו צריכים להכנס לפוקוס. מה שקרה ביני לבין המאמן זה נורמלי, אנחנו משפחה, משפחה רבה וממשיכה הלאה, שנינו יודעים את המטרה, זה דברים שקורים, התנצלנו והמשכנו הלאה, זה מה שעשינו"

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון מול שחקני פרנקפורט. ברני ארדוב
שואו גדול של מונרו/ברני ארדוב

בקבוצה יידעו היום או מחר מה מצבו של כריס רייט, שסוחב מזה זמן פציעה בברך ונפל לא טוב על הרגל ברבע הראשון ולא חזר מחדר ההלבשה. מלבד רייט לשרון דרוקר יש מסדר פצועים לא קטן - דריל מונרו סובל מפציעה ביד, קווין פאלמר ושון דאוסון מפציעות בקרסול וגם מארק ליונס לא בריא לגמרי. הכתומים רוצים לדחות את משחק הליגה נגד הפועל חולון מיום ראשון בגלל משחק האולסטאר שלא יאפשר לקבוצה להתאמן עד יום שבת, אך ככל הנראה הרצון שלהם לא יגיע לכדי דחייה, "אולי שכחו שאנחנו הנציגה הישראלית היחידה באירופה. צריכים ללכת לקראתנו", אמרו בקבוצה.

למרות המצב הלא פשוט, בראשון יודעים שהם משחק אחד מהישג היסטורי באירופה, "אנחנו לא יכולים להסתכל יותר מדי קדימה, כי יש לנו משחק שאנחנו חייבים לנצח ביום ראשון כדי להתקדם בליגה, אנחנו נטפל בגרמניה מתי שנגיע לשם", סיכם מונרו, "פרנקפורט קבוצה טובה, במיוחד בבית, זה היה הפסד הראשון שלהם באירופה, נהיה מוכנים. ננוח, נהיה יותר בריאים ונהיה מוכנים ליום ראשון".

בקבוצה התעניינו בימים האחרונים באפשרות לצרף את טריקו וויט, אותו בדקו כבר בחודש שעבר, אך לאחר שפרסומים על הרצון הזה יצאו לתקשורת קיבלו בהנהלת המועדון שיחה מעירוני נס ציונה, שהגיעה לסיכום עם השחקן, וככל הנראה הוחלט לקחת צעד אחורה ולחפש שחקן אחר לחיזוק עד לסיום העונה.

עוד באותו נושא

כריס רייט ייבדק בברכו, דרוקר: "לקחנו את המשחק בשיניים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully