וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: גדיר עשוי לערוך בכורה, אוברניאק יסופסל?

החלוץ נכלל בין 19 השחקנים שזימן ברק בכר למפגש מול נתניה, אך יידע בסמוך למשחק אם הוא בסגל. מאמן מכבי חיפה מתכנן שינוי מול מכבי פתח תקוה, אימון בכורה לארבייטמן, שלל בכורות ברחבי הליגה

one

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של הפועל באר שבע

משחקי שבת

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (17:00, האצטדיון החדש בחיפה, שידור ישיר בספורט1)

הפועל כפר סבא - בני יהודה (17:00, אצטדיון כפר סבא)

בני סכנין - הפועל חיפה (18:30, אצטדיון דוחא)

הפועל עכו - עירוני קרית שמונה (19:30, אצטדיון עכו)

הפועל באר שבע - מכבי נתניה (19:30, אצטדיון טרנר, שידור ישיר בספורט1)

מוחמד גדיר מוצג כשחקן הפועל באר שבע. בני בן סימון, מערכת וואלה!
דקות ראשונות? גדיר/מערכת וואלה!, בני בן סימון

14:40, מכבי חיפה: האם דקל קינן יערוך מחר את משחקו האחרון במכבי חיפה? לבלם הצעה ממינסוטה שמליגת המשנה בארצות הברית, והוא צפוי לעזוב את הירוקים בקרוב (איציק יצחקי).

14:27, מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון שוקל לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. ראדה פריצה יפתח בחוד מול מכבי חיפה (אורן קורנפלד).

14:06, הפועל כפר סבא: יאניס פאפאדופולוס הצטרף לרשימת פצועי הפועל כפר סבא אחרי שמתח את השריר הארבע ראשי. טל בנש ימשיך להיעדר בגלל הפציעה בברכו. סמי אליקים ואורי שטרית גם מחוץ לסגל (יניב טוכמן).

13:47, מכבי חיפה: רוני לוי תרגל את ההרכב הראשון כבר אתמול וערך בו מספר שינויים. יונתן לוי וטאלב טואטחה תורגלו בצד שמאל. המאמן מתלבט כיוון שטואטחה לא התאמן סדיר השבוע. אתמול לוי הציב שני קשרים אחוריים בלבד, נטע לביא ועטאא ג'אבר, כשלפיהם שיחקו יוסי בניון, איסמעיל ריאן, אלירן עטר וגליינור פלט. נראה כי יש למאמן שתי התלבטויות נוספות פרט לעמדת המגן: בין גילי ורמוט שתורגל לסירוגין לבין ריאן, ובין אלירן עטר לחן עזרא (איציק יצחקי).

13:00, בני סכנין: יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא שלושה שחקני הרכב מול הפועל חיפה - ויאם עמאשה, חאלד חלאיילה ואלדר חסאנוביץ' הפצועים. הרכש יובל אבידור צפוי לפתוח בהרכב כאשר וונדרסון הברזילאי ימתין להזדמנות שלו מהספסל (שלמה וייס).

12:50, בני יהודה: המכה הגדולה של בני יהודה היא פציעתו של סארי פלאח, שייעדר כחודש וחצי. הבלם סובל מכאבים בברכו וייאלץ לנוח בתקופה הקרובה. מי שיחליף אותו נגד כפר סבא במרכז ההגנה הוא איציק עזוז, כאשר שי קונסטנטיני יעלה כמגן ימני. מעבר לכך, חסן אבו זייד ייכלל לראשונה בסגל אחרי ששחרורו הגיע, אבל הוא צפוי לעלות מהספסל. גל צרויה, פדרו גלבאן וג'וד נוורו ירכיבו את החלק הקדמי. אנטוניו מרשיץ', הקשר הקרואטי שחתם, יפתח לראשונה בהרכב (אורן קורנפלד).

12:40, עירוני קרית שמונה: סלא חסארמה יחסר מול הפועל עכו את עודד אלקיים וקאסיו פרננדס הפצועים וכן את ברונו המוצהב, ומתלבט בין עדן שמיר לעומר צלישר במרכז הקישור. "זה משחק חשוב מאוד. אנחנו כבר לקראת סוף העונה הסדירה ואין יותר מדי מקום לטעות", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים לצבור נקודות ולהתחיל את זה נגד עכו" (שלמה וייס).

12:16, הפועל באר שבע: מוחמד גדיר ערך אימון מלא גם היום אך עדיין לא קיבל הודעה אם ייכלל בסגל. ברק בכר פרסם על הלוח רשימה של 19 שחקנים כולל גדיר שמחר יידע אם הוא סופית בסגל. וויליאם סוארס יחזור לסגל וימתין על הספסל. גם בן תורג'מן על הספסל (איציק יצחקי).

שלומי ארבייטמן, הפועל חיפה, עם יואב כץ. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. ארבייטמן עם יואב כץ/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

11:50, עירוני קרית שמונה: עודד אלקיים סובל ממתיחה וצפוי להיעדר מחר מהמשחק מול הפועל עכו. עוז ראלי יירד לעמדת המגן ויחליפו (שלמה וייס).

11:40, הפועל חיפה: שלומי ארבייטמן הוצג כשחקן הפועל חיפה, אחרי שבית המשפט העליון של ההתאחדות אישר את העברתו לעונה וחצי. החלוץ הצטלם למזכרת עם הבעלים יואב כץ, עבר בבקרה ויוכל להיכלל בסגל למשחק מחר מול בני סכנין (שלמה וייס).

10:43, הפועל רעננה: הקבוצה תבקש לקיים דקת דומיה לזכרו של אופיר שוקר ז"ל (21), אחיו של שניר שוקר, שחקן הקבוצה, במשחק נגד בית"ר ירושלים בשני. אופיר שוקר נהרג אתמול בתאונת דרכים, ושניר פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות, שבו כתב בין השאר: "איך כל שבת היית מבקש ממני כרטיסים למשחקים. היית כל כך גאה בי. מי יבוא לעודד אותי בכל משחק מהיציע? תמיד הייתי מסתכל לכיוון היציע לראות אם הגעת. אתה אדם שאין בו טיפה של רוע" (אורן קורנפלד).

10:40, מכבי נתניה: לצד קולות בקרב אוהדי מכבי נתניה הקוראים ליו"ר דורון אוסידון לסיים את תפקידו במועדון, קיימים גם אוהדים שתומכים בהישארותו. רועי כהן מעמותת אוהדי מכבי נתניה פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב בין היתר: "נכון שאוסידון כשל כישלון חרוץ בפן המקצועי אבל ישנן לא מעט סיבות מקלות...אנחנו כאן בשביל דורון אוסידון למען מכבי נתניה. ניתן לו את הכלים להצליח על קרקע נקיה ופוריה...דורון עושה הכל בנקיון כפיים ומתוך רצון אדיר להצליח...יחד כולנו עם מרים פיירברג ודורון אוסידון נחזיר את הזוהר ליהלום" (יניב טוכמן).

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ושוב אתכם. סוארס/יוסי ציפקיס

10:20, מכבי נתניה: מנחם קורצקי יעלה בהרכב מחר מול הפועל באר שבע את שלושת הזרים החדשים שצירף השבוע. הקשר איסו לינגאנה, המגן השמאלי נמניה פטרוביץ' והחלוץ מירצ'ה אקסנטה צפויים לפתוח כבר אחרי יומיים בלבד במועדון. קורצקי שוקל לעבור לשחק עם שלושה בלמים בניסיון לשמור על השער. גאל מרגוליס שהיה מועמד לעבור להפועל רמת גן ונשאר, אמור לפתוח בהתקפה עם איציק כהן. את עומר ורד המורחק צפוי להחליף אמייה טגה כמגן ימני (יניב טוכמן).

08:07, הפועל באר שבע: לקראת מכבי נתניה, ויליאם סוארס כשיר ויחזור לסגל. נראה כי ברק בכר מתכנן שינוי כפוי אחד בהרכב. המגן מתן אוחיון, שאמור לעבור בשבועות הקרובים ניתוח בקע, יפתח בהרכב על חשבון בן ביטון הפצוע. מאור מליקסון הפצוע ייעדר. מוחמד גדיר כבר ערך אימון מלא אך היום יוחלט סופית אם ייכלל בסגל (איציק יצחקי).

08:07, מכבי חיפה: המועדון רכש את הקשר הניגרי עמנואל אבומקינג (18) כהשקעה לטווח ארוך. השחקן הצטרף רשמית לקבוצת הנוער של המועדון ואם ירשים יצטרף בהמשך לקבוצת הבוגרים. האם רוני לוי מכין עוד הפתעה? אתמול תורגל יונתן לוי הצעיר בהרכב. גם אלירן עטר ויוסי בניון תורגלו, כשחן עזרא ולודוביק אוברניאק לא צפויים לפתוח (איציק יצחקי).

07:52, הפועל באר שבע: בקבוצה נפרדו אתמול משלומי ארבייטמן, ונראה כי חלק גדול מהשחקנים לקחו בצורה קשה את ההחלטה של ברק בכר לשחררו. אתמול נפגש המאמן עם ארבייטמן בבית קפה בארבע עיניים כדי ליישר את ההדורים, זאת לפני שהתברר שיעבור להפועל חיפה. בבאר שבע היה מי שאמר ש"ברק לא האמין שהוא יעבור, יכול להיות שהוא חשב שצריך לפייס את ארבייטמן לפני שיחזור לסגל". כך או כך, הקשר ג'ון אוגו שנחשב לאחד מחבריו כתב לחלוץ בדף האינסטגרם: "כדורגל זה משחק בו אנשים ממהרים לשכוח את עברך... אני משחק כמעט תשע שנים ועוד לא פגשתי מקצוען כמוך. היה כבוד גדול לשחק לצדך ואני בטוח אתגעגע אליך אחי". ארבייטמן השיב בין היתר: "הייתי גאה לפגוש מחר טוב ואישיות מדהימה כמוך. אתה שחקן מצוין, אני מאחל לך הצלחה רבה" (איציק יצחקי).

צפו בראיון עם גליינור פלט, בו הוא מספר שאוברניאק מחביא לו מים בארונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully