וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מרגישים לא בנוח", אוהדי ברצלונה לעגו לצ'רישב

מאמן ברצלונה הביע אמפטיה כלפי ולנסיה אחרי ה-0:7 המשפיל: "לא אוהב לראות יריבות במצב הזה". האוהדים לעגו לשחקן שבשל שיתופו ריאל מדריד הודחה וגם: הממים מהמשחק

one

ברצלונה ממשיכה לשבור שיאים אחרי שאמש (רביעי) האלופה כתשה את ולנסיה עם 0:7 ענק בחצי גמר הגביע הספרדי, כשלואיס סוארס לוהט עם רביעייה ומסי מסתפק בעוד שלושער לרזומה שלו. המאזן של הקטלאנים, שלא הפסידו ב-27 המשחקים האחרונים עומד על 22 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו. מסי אגב, חצה את רף ה-500 שערים בקריירה עם השלושער הזה והגיע ל-501 שערים בזכות השלושער שלו. אוהדי ברצלונה אגב, לעגו לדניס צ'רישב, השחקן שבעקבות שיתופו מול קאדיז ריאל מדריד הודחה מהגביע ואתמול הוא נכנס כמחליף אחרי שעבר לוולנסיה בחלון ההעברות.

רביעייה לסוארס, שלישיה למסי: הצגה לברצלונה מול ולנסיה

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. AP
ההצגה נמשכת. מסי וניימאר/AP

בצד השני, גארי נוויל רושם מפלה נוספת כמאמן ולנסיה אחרי ה-1:0 מול חיחון בליגה. לואיס אנריקה מאמן ברצלונה הביעה אמפטיה כלפי היריבה ואמר אחרי המשחק: "ולנסיה עוברת תקופה קשה וכשאתה משחק מול יריבה כמונו זה לא קל בכלל. זה לא מצב נחמד, אפילו לא עבורנו. אני לא אוהב לראות יריבות במצב הזה, זה לא נחמד אבל אנחנו עושים את העבודה שלנו. אני בטוח שהם יתגברו על התקופה הזו".

על הקבוצה שלו אמר המאמן: "צריך לברך את השחקנים על כך שהם יודעים שהם טובים מאוד וניצלו את היכולת שלהם למקסימום. יש לנו מטרות, להמשיך לנצח ולזכות בתארים ואם זה אפשרי לשחק כדורגל טוב ולגרום לאוהדים ליהנות. כולם היו טובים במשחק הזה וזה לא יהיה הוגן לדבר על שחקן אחד".

ומה היה לדניס צ'רישב להגיד על הופעת הבכורה שלו במדי ולנסיה? הקשר שהגיע מריאל מדריד אמר לאחר המשחק: "אפשר להפסיד, אבל אי אפשר להיראות ככה. צריך להאשים את כולנו על המופע הזה אבל אני יכול להבטיח שנעבוד קשה כדי להתאושש. יש לנו עדיין מטרות בליגה ובאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ברשת מסתלבטים על ולנסיה וצ'רישב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully