וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר סיטי ניצחה 0:2 את ליברפול, ארסנל-סאות'המפטון 0:0

צמד של ג'יימי ורדי סידר לשועלים ניצחון גדול, התותחנים עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. טוטנהאם חגגה עם 0:3 בחוץ מול נוריץ', מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את סנדרלנד, מנ' יונייטד - סטוק 0:3

one
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
עוד משחק חלש של ז'ירו וארסנל/רויטרס

המחזור ה-24 בפרמיירליג נערך(שלישי) עם שלל משחקים מרתקים, כאשר כל המוליכות בפעילות. לסטר סיטי המשיכה להרשים עם 0:2 ביתי מול ליברפול, מנצ'סטר סיטי עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ מול סנדרלנד, טוטנהאם המשיכה להיראות נהדר עם 0:3 בחוץ מול נוריץ'. ארסנל שוב נראתה רע וסיימה ב-0:0 ביתי מול סאות'המפטון. מנצ'סטר יונייטד נראתה מצוין והביסה 0:3 את סטוק סיטי.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. GettyImages
שחקני לסטר סיטי חוגגים, מגיע להם/GettyImages

לסטר סיטי - ליברפול 0:2

מאז מרץ 2001 לא הצליחו השועלים לנצח את ליברפול. אז מה? עונת 2015/16 משנה הרבה רצפים ומסורות מבחינת לסטר סיטי וגם זו אחת שנועדה להישבר. לסטר סיטי נהנתה מצמד של ג'יימי ורדי הלוהט (18 שערי פרמיירליג העונה) בדרך ל-0:2 מול ליברפול ושמרה את המקום הראשון בטבלה עם 50 נקודות.

דקה 8: הזדמנות גדולה ללסטר. שינג'י אוקזקי וג'יימי ורדי הוציאו את השועלים למתפרצת שנגמרה בהגבהה של האחרון לעבר היפני, שנגח חזק, אבל סימון מיניולה הדף.

דקה 60: גול! איזה שער גדול. ריאד מחרז שלח כדור ארוך ומדויק מאוד לג'יימי ורדי, שזיהה את סימון מיניולה מחוץ לשער ובעט בנגיעה אחת מ-22 מטר קו אלכסוני פנימה. שער ענק ו-0:1 ללסטר סיטי.

דקה 72: גול! שינג'י אוקזאקי בעט ונבלם אצל ההגנה, אבל ורדי היה הכי עירני והמשיך את זה פנימה כדי לקבוע 0:2 ללסטר סיטי.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
ורדי בטירוף/רויטרס

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 1:0

אחרי שעלו לגמר גביע הליגה ולשמינית הגמר הגביע, אבל גם איבדו את קווין דה בראונה שנפצע, הצליחו הסיטיזנס לחזור לנצח גם בליגה. מנצ'סטר סיטי עשתה את זה עם 0:1 בחוץ מול סנדרלנד בזכות שער של סרחיו אגוארו (14 שערי ליגה), שגם נפצע מעט אחרי השער אבל המשיך לשחק. התכולים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-47 והם במקום השני, שלוש נקודות מתחת ללסטר סיטי.

דקה 16: גול! חסוס נבאס העביר כדור רוחב, ההגנה של סנדרלנד כשלה וזה הגיע לסרחיו אגוארו, שבעט פנימה את ה-0:1 של סיטי, אבל גם נפצע.

עוד באותו נושא

תקציר: סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 1:0

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אגוארו המשיך לחורר רשתות/רויטרס

ארסנל - סאות'המפטון 0:0

מי שחשב שהתותחנים יוכלו לקחת השנה את האליפות, מתחיל להתבדות. ארסנל הייתה חלשה מול סאות'המפטון, שבסיבוב הראשון הביסה אותה 0:4, וסיימה איתה ב-0:0 ביתי. זהו המשחק הרביעי ברציפות בו הקבוצה של ארסן ונגר לא מנצחת והיא רחוקה כבר חמש נקודות מהמקום הראשון ונראה שבקרוב תחזור להתמקד במאבקים על אחד מארבעת המקומות הראשונים שמוביל לליגת האלופות. לא רק שארסנל לא ניצחה, היא גם לא כבשה במשחק ליגה שלישי ברציפות.

דקה 67: החמצה ענקית של וולקוט, שנשאר לבד מול פורסטר אבל בעט משמונה מטר לא מספיק טוב והשוער הדף.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון והפער מהפסגה עומד כבר על חמש נקודות. ונגר/GettyImages

נוריץ' - טוטנהאם 3:0

לאט לאט ובלי שמישהו ישים לב, התרנגולים נראים כאחת המועמדות הרציניות ביותר לאליפות. טוטנהאם רשמה ניצחון שלישי ברציפות בליגה עם 0:3 קליל במיוחד בחוץ מול נוריץ' בזכות שער של דלה עלי וצמד של הארי קיין. טוטנהאם טיפסה אל המקום השלישי עם 45 נקודות ויחס שערים עדיף מזה של היריבה המושבעת ארסנל.

דקה 2: גול! שער מהיר של התרנגולים. אריקסן בעט מצד שמאל של הרחבה, שוער המארחת הדף לא מספיק טוב וזה חזר לדלה עלי, שמול שער ריק בעט פנימה, 0:1 לטוטנהאם.

דקה 30: גול! באסונג הכשיל מאחור את דלה עלי בתוך הרחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הארי קיין בעט פנימה את ה-0:2 של טוטנהאם.

דקה 90: גול! עוד שער של הארי קיין, שניצל טעות קשה בהגנה, נשאר לבד מול השוער והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:3.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
שוב כבש. דלה עלי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 0:3

השדים האדומים, שהפסידו 1:0 לסאות'המפטון בבית במחזור הליגה האחרון, הצליחו לחזור לעצמם ונראו מצוין ב-0:3 הביתי מול סטוק סיטי. ג'סי לינגארד, אנתוניו מרסיאל ו-ויין רוני כבשו את שלושת השערים לזכות מנצ'סטר יונייטד, ששמרה על המקום החמישי והיא חמש נקודות בלבד מארסנל הרביעית וטוטנהאם השלישית. סטוק סיטי במקום התשיעי עם 33.

דקה 14: גול! קמרון בורת'וויק ג'קסון העביר כדור רוחב יפה לג'סי לינגארד, שמול שער ריק נגח פנימה את ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד.

דקה 23: גול! יונייטד יצאה למתפרצת נהדרת. חואן מאטה העביר רוחב לוויין רוני, שהמשיך לעבר אנתוניו מרסיאל, שבעט יפה מצד שמאל של הרחבה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2.

דקה 53: גול! איזה מהלך קבוצתי יפה של יונייטד. חואן מאטה מצא את מרסיאל בשמאל, הצרפתי יישר למרכז ורוני בעט מקרוב פנימה, 0:3.

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לינגארד חוגג/רויטרס

משחקים נוספים:

ווסטהאם - אסטון וילה 0:2
לווסטהאם: מיכאיל אנטוניו (58), שייחו קויאטה (85), לאסטון וילה: ג'ורדן אייוו (17, הורחק)

קריסטל פאלאס - בורנמות' 2:1
לקריסטל פאלאס: סקוט דאן (27), לבורנמות': מארק פיו (33), אייק אפובה (57)

ווסט ברומיץ' - סוונסי 1:1
לווסט ברומיץ': סלומון רונדון (90), לסוונסי: גילפי סיגורדסון (64)

כריסטיאן פוקס חוגג עם ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully