וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ממתינה לגילי ורמוט. גורם: "מכבי תל אביב הציעה חוזה לטואטחה"

2.2.2016 / 9:28

אחרי שהפועל תל אביב ירדה מהקשר, בכרמל מעריכים שהעסקה תיסגר. במועדון אישרו את פניית קרויף, שהציע 700 אלף יורו על טואטחה. רומאריו פירס מועמד. אפשרות שעלתה: משומר יחזור לסגל

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מכבי חיפה

עד אתמול (שני) בשעות הערב גילי ורמוט התלבט האם לחתום במכבי חיפה או בהפועל תל אביב. בסביבתו של השחקן הודיעו כי ההחלטה תתקבל הבוקר, אולם אז הודיעה הפועל תל אביב כי הוא ירד מהפרק מבחינתה וההודעה הזאת מקרבת את השחקן לירוקים. היום ישוחח נשיא המועדון יעקב שחר שוב עם סוכנו, רונן קצב, בניסיון לפתור את המחלוקות האחרונות סביב אופן העברתו לכרמל.

אתמול פרסמנו: קרויף פנה לגבי טואטחה, חיפה דרשה את ריקן

במכבי חיפה אישרו אמש את הידיעה מאתמול לפיה מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף פנו לגבי טאלב טואטחה. כזכור, אתמול בשעות הבוקר פנה קרויף למועדון בניסיון ליצור עסקת חליפין עם גילי ורמוט, אולם מכבי חיפה דרשה שחקן נוסף. רוני לוי הודיע לנשיא המועדון יעקב שחר כי מבחינתו אבי ריקן, אותו הוא מעריך מאוד, הוא השחקן שהוא רוצה. הסיבה: ריקן יכול לשחק בעמדת קשר 50/50 ובנוסף כמגן שמאלי בשעת הצורך. בחיפה אף העבירו מסר לריקן כי אם יגיע יתופקד בעיקר במרכז השדה, משום שמגן שמאלי הוא לא תפקיד שבו הוא מעדיף לשחק.

גילי ורמוט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהנסים לפתור את המחלוקות האחרונות. ורמוט/ברני ארדוב

על פי השיחות שהתקיימו בשעות הבוקר, עולה כי מכבי תל אביב היא זו שיזמה את עניין עסקת החליפין. בחיפה התעקשו על ריקן, אולם בשעות אחר הצהריים התברר לאנשי המועדון כי ריקן יוכל לעבור לקבוצה, אך לשחק במדיה רק החל מהעונה הבאה, בגלל התקנות שמאפשרות לשחק בשתי קבוצות בלבד באותה עונה (שיחק 15 דקות במדי ציריך במחזור הראשון של העונה לפני המעבר למכבי ובכך לא איפשר למכבי תל אביב להעבירו לקבוצה אחרת), מה שהוביל לכך שהעסקה לא תצא לפועל.

גורם המעורב בעסקת העברתו של טואטחה אמר אתמול: "מכבי הציעה חוזה לטאלב, אך קודם היא צריכה לסכם איתנו. בגלל שריקן לא עובר, הדרישה לגבי טאלב לא השתנתה". בחיפה דורשים 1.3 מיליון יורו, אבל מוכנים לשחרר את המגן תמורת מיליון. במכבי, כך מתברר, מוכנים לשלם כ-700 אלף תמורת המגן. בחיפה הבהירו כי נכון להבוקר אין קשר בין העסקאות.

שחקן מכבי חיפה טואטחה. יוסי ציפקיס
בחיפה דורשים 1.3 מיליון יורו. טואטחה/יוסי ציפקיס

מלבד העסקה המסובכת הזאת, במכבי חיפה ממשיכים לנהל מגעים עם שחקנים אחרים. נכון להבוקר אופיר מזרחי לא משוחרר מקרית שמונה. אם טואטחה ישוחרר, ייתכן שתינתן הזדמנות לאייל משומר (אם לא יסגור בקבוצה אחרת עד מחר) לחזור לסגל על מנת שלא להישאר עם מגן שמאלי אחר (סאן מנחם עדיין פצוע, דגני יכול לשחק בעמדה הזאת). בחיפה ניסו אתמול לבדוק שוב את אופציית ולדימיר גאדז'ב, עסקה שעשויה לקרות רק אם לא יימצא שחקן אחר. גם ז'אורזיניו ורומאריו פירס מנתניה הוזכרו כמועמדים, אם עד הערב לא תירשם התקדמות עם שחקן זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully