וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נפגשה עם נציגיו של ורמוט, עדיין אין התקדמות משמעותית

1.2.2016 / 12:31

לקשר מכבי ת"א הובהר שהוא יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו כדי להגיע לכרמל. הירוקים מעוניינים לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה. אם לא יעזוב ברגע האחרון, טואטחה יחזור לאימונים

one

בשבוע שעבר ביקרו שחקני מכבי חיפה את העובדה שלרוני לוי אין מספיק עומק בסגל שלו. אחרי היכולת אתמול בעכו, לוי רוצה עוד יותר להתחזק, אבל במכבי חיפה היה מי שאמר אתמול שלא בטוח גם רכש בדמות גילי ורמוט או שחקן זר למרכז השדה יועילו לקבוצה. "הצעירים ראויים למחמאות, אבל בינתיים אנחנו מתרחקים מאירופה במקום להתקרב. יש כאן יותר מדי שחקנים שמקבלים קרדיט כי אין להם מחליפים, ואסור שזה יקרה במועדון גדול. אם השינוי לא יגיע עכשיו, צריך לבצע אותו בקיץ. לא לחכות שנה נוספת", אמר אחד מהם. יוסי בניון נכנס בסיום לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים, זאת לאחר שבמחצית רוני לוי ביקר את היכולת של השחקנים והעיר לדגני ולאוברניאק. "ידענו שעכו יבואו לשחק אגרסיבי, עם מרפקים. אז תשחקו חזק. שחקני ההתקפה צריכים לחזור להגנה, שכולם יחזרו לעמדות שלהם. איפה המחויבות וההקרבה שלכם? שחקנים לא עובדים במגרש".

הבוקר נערכה פגישה בין מכבי חיפה לנציגו של השחקן רונן קצב, כששני הצדדים מבינים שצריך לפתור לא מעט בעיות כדי שהשחקן יהיה במכבי חיפה. חיפה הבהירה שהיא מעוניינת לשאול את השחקן עד סוף העונה ובמידה שוורמוט יהיה טוב לרכוש אותו בקיץ. אחד הדברים המהותיים שעלו במהלך הפגישה היא שוורמוט חייב לקצץ באופן משמעותי בשכרו כדי לחתום. הצדדים ימשיכו בשיחות בניסיון לראות האם אפשר להתקדם במו"מ. "גילי ורמוט שחקן מצוין, אנחנו רוצים שחקנים טובים מאוד. המשא ומתן איתו? אני לא חושב שזה רק עניין כלכלי, אלא גם עניינים אחרים", אמר רוני לוי.

לאחר שהתברר כי ולדימיר גאדז'ב מתרחק, חיפה ניסתה להחתים שחקנים אחרים. שמו של שחקנה של לודוגורץ אניסה עלה, ורוני לוי אפילו שוחח עימו, אבל העלויות גבוהות מדי. טאלב טואטחה עשוי לחזור במהלך השבוע לאימונים בקבוצה ובכך יסיים את עונש ההשעיה. נציגי המגן ניסו אתמול לבדוק אפשרות להעבירו לטורקיה, שם החלון נסגר מחר, אבל אם זה לא יקרה תיבדק אפשרות להעבירו לשוק הרוסי או לליגה הסינית, שם חלון ההעברות עדיין פתוח. בחיפה טוענים כי "אם לא תגיע הצעה היום, טאלב טואטחה יישאר עד סוף העונה בקבוצה". אם לא תצרף זר, חיפה עשויה לנסות להביא את ז'אורז'יניו. רוני לוי מאוד רוצה את אופיר מזרחי, שלא משוחרר בינתיים. חיפה רוצה לצרף את מזרחי ועאבד בעונה הבאה.

שמם של רומאריו פירס וחמזה בארי מנתניה עלו כמועמדים במידה שחיפה לא תחתים זר ברגע האחרון. "אם היום נראה שאין התקדמות עם זרים, כל האופציות פתוחות", אמרו.

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה בין משה מישאלוב (מימין), שמוליק מלול שחקני הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"ציפינו ליותר משחקן בסדר גודל הזה". אוברניאק/אדריאן הרבשטיין

בשבועות האחרונים שוב קיימת אכזבה מלודוביק אוברניאק, שלא מצליח לבוא לידי ביטוי במרכז השדה ולא באגף, אליו הוא מוסט מדי פעם. אם אוברניאק ימשיך ביכולת הזאת, חיפה תחפש לו מחליף בסוף העונה. "ציפינו ליותר משחקן בסדר גודל הזה. אבל זה לא מתחבר כרגע. יכול להיות שהבינוניות של שאר השחקנים משפיעה עליו לרעה", הסביר לנו אתמול גורם בקבוצה. רוני לוי נשאל על ההבדל בינו לבין ראיוס ואמר: "ראיוס לא שיחק בהרכב קבוע אצל מרקו בלבול, וגם לא אצל סטנוייביץ'. מבחינת הגישה אין לי ספק שאוברניאק בגישה טובה יותר. אבל נכון, אני מצפה ממנו להרבה יותר". בקבוצה מצפים ליותר גם ממארק ואליינטה ואוראל דגני, שמבצעים יותר מדי טעויות במשחקים האחרונים. גם חן עזרא לא מצליח לבוא לידי ביטוי.

לוי נשאל על היכולת המקצועית של חלק גדול משחקניו. "לפני היכולת המקצועית, שחקנים שנמצאים בחיפה צריכים להעריך את המקום שהם נמצאים. כנראה שלא מעריכים מספיק, שלא מבינים שזה מקום טוב מכל ההיבטים", ענה המאמן. "לפעמים יש סביבת עבודה כזאת שגרמה להם לא להעריך. מצד אחד רוצים לראות צעירים, אבל מצד שני יש לזה מחיר".

על העובדה שחיפה לא התחזקה עדיין בשחקנים ישראלים בחלון אמר: "אמרתי בתחילת העונה: כדי להביא שחקן ישראלי למכבי חיפה הוא צריך להיות טוב יותר, אם לא אנחנו מעדיפים את הצעירים שלנו. בכדורגל הישראלי האיכות די מוגבלת ביחס למה שיש לנו. אנחנו לא רוצים להביא שחקן שעוד חודשיים יהיה מנודה. גם אני רוצה שיהיה לי את ז'אוטואוטאס ופראליה. אין שחקנים כאלה. זה לא אילוץ, יש לנו שחקנים טובים, אבל זה ימשיך עד שנמצא שחקנים טובים. כל מאמן רוצה איכות ושיהיו לו שחקנים מנוסים, שחקנים ברמת נבחרת. בחיפה עם השנים היו חמישה או ששה ברמת של נבחרת ישראל ועוד שחקנים ברמת נבחרות לאומיות". אוהד לויטה סיכם: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, מאוד רצינו לנצח. כל נקודה חשובה בדרך למטרות שלנו. לא נעים לספוג שער בכל דקה, יכולנו לעשות יותר בשער הזה. בניגוד למשחק הקודם הצלחנו לחזור".

הקבוצה לא תתאמן היום ומחר ותשוב לאימונים ביום רביעי.

עוד באותו נושא

ליגת העל: 1:1 בין הפועל עכו לבין מכבי חיפה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully