וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תרכוש קשר ניגרי. גילי ורמוט יסכים לקיצוץ משמעותי?

31.1.2016 / 8:07

עמנואל אבומקינג (18) יירכש כהשקעה לטווח ארוך. קשר מכבי תל אביב אמור להחליט האם יעבור לחיפה, בית"ר או הפועל, אך אם יגיע יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו. הבעיות עם גאדז'ב: כושר משחק ואשתו

one

במכבי חיפה ממשיכים בניסיון לצרף קשר זר סמוך לסיום חלון ההעברות. ולדימיר גאדז'ב מתרחק בינתיים בגלל מספר סיבות, בניהן העובדה שהליגה הבולגרית נמצאת בפגרה ובחיפה חוששים שלשחקן ייקח זמן לחזור לכושר משחק מלא, וגם משום שלבכירי המועדון הגיע מידע לפיו אשתו לא מעוניינת להגיע לישראל. "כרגע הסיכוי נמוך, אבל הכל יכול להיות עד סיום החלון", אמרו בחיפה.

גילי ורמוט עדיין על הפרק. הקשר מחזיק בהצעות גם מהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, ואם יגיע למכבי חיפה הוא יתבקש לקצץ משמעותית בשכרו, משום שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים וחצי. ברגע האחרון עשויה חיפה לנסות להביא את אופיר מזרחי או חן דילמוני מקריית שמונה, למרות שהשניים כרגע טרם קיבלו אישור לעזוב. גם ז'אורז'יניו מסכנין עדיין נמצא על המדף. "בסופו של דבר המטרה היא להביא שחקן או שניים. כל האופציות פתוחות", אמרו אתמול בחיפה.

במכבי חיפה מתכוונים לרכוש בימים הקרובים קשר ניגרי בשם עמנואל אבומקינג. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי שני שחקנים ניגרים נחתו להתרשמות בנוער. במועדון מתכוונים להחתים את הקשר בן ה-18 לטווח ארוך. אם זה יקרה, החלוץ אוצ'ה אמרקוצ'ו שנבחן איתו ישוחרר.

ומה עם שחקנים שאמורים לעזוב? אייל משומר קיבל לאחרונה מספר הצעות, בהן מבני יהודה, אבל אם לא יצליח לסגור בקבוצה אחרת עד יום רביעי, הוא יישאר ביציע. גם שמעון אבוחצירא לא מצא קבוצה. במקרה שהשניים יישארו, חיפה תשלם מאות אלפי שקלים עד תום העונה למרות שהשניים לא צפויים לשחק. שכרם של השניים יחד לחצי עונה עומד על כ-210 אלף דולר.

גילי ורמוט. ברני ארדוב
יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו. ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully