וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "גוטמן לא ספר אותי, זאת עובדה. צריך להוכיח רק לעצמי"

28.1.2016 / 7:55

אחרי ההעפלה לרבע הגמר, קשר באר שבע מחכה למפגש מול הפועל תל אביב ומאמנו לשעבר בנבחרת: "הם בתקופה לא טובה, זה מסוכן". גורדנה ייפגש עם הלוזונים. גורם על אשר אלון: "ייתכן שזה סוף היחסים איתו"

one

בהפועל באר שבע קיוו לקבל הגרלה נוחה יותר בשלב שמינית הגמר, אבל זו הצליחה לנצח פעמיים בתוך שבוע את אחת היריבות הקשות בליגה, מכבי פתח תקוה, והקבוצה של ברק בכר עדיין חזק בתמונת אחד משני התארים שנותרו לה העונה. בבאר שבע מאוד מרוצים מההשתלבות של אנתוני וואקמה בקבוצה. "הוא לא פתח את העונה טוב, אבל הוא הפך למפלצת. כשמגיעים היום לשחק נגדנו, מדברים קודם כל עליו. זה אחד משחקני הרכש החשובים שלנו", אמרו על הניגרי.

השער של בן שהר רק הגדיל את "כאב הראש" של ברק בכר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שכן גם אליניב ברדה נמצא בכושר מצוין ואתמול קיבל מנוחה. שלומי ארבייטמן שלא שותף עשוי לעבור להפועל תל אביב, למרות שכרגע לא התקבלה הצעה כתובה עבורו. רועי גורדנה ייפגש עם מכבי פתח תקוה במטרה לסכם את תנאיו עד תחילת השבוע.
במועדון טוענים כי כל התנאים של אליניב ברדה סוכמו עקרונית והדברים יעלו על הכתב בימים הקרובים ולאחר מכן תצא הודעה רשמית בעניין.

כזכור, ברדה ימשיך לעונה נוספת ולאחר מכן יוחלט על עתידו. גם אובידיו הובאן קיבל הצעה משודרגת ובמועדון מקווים שיישאר למרות ההצעה מהפועל תל אביב. שחקן נוסף שעשוי להצטרף, אם כי רק בעונה הבאה, הוא עומר דמארי. במועדון כבר גיששו בנוגע לחלוץ ובדקו את מידת נכונותו להצטרף בקיץ. אם ג'ון אוגו יימכר בקיץ, במועדון יעקבו אחר מצבו של אלמוג כהן, יליד העיר, בגרמניה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול קסאבייה תומא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חזר לעניינים בגדול. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

"כל המשחקים נגד מכבי פתח תקוה היו קשים העונה. לא קל לנצח אותם שלוש פעמים. אין לנו הרבה זמן לשמוח וגם לנוח, כי בשבת יש לנו משחק מאוד קשה. הפועל תל אביב בתקופה לא טובה, וזה דווקא יותר מסוכן מבחינתנו. אנחנו משחקים בבלומפילד, זה לא קל. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את הדברים נכון", אמר מאור בוזגלו, שנשאל על המפגש המחודש מול אלי גוטמן, שלא ממש "ספר" אותו במדי הנבחרת, והפתיע כשענה: "הוא לא 'ספר' אותי, זאת עובדה. אבל אנחנו לא מדברים על גוטמן. להוכיח לו? אני צריך להוכיח יותר לעצמי, אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה שלי".

"הדבר הכי חשוב מבחינתי זה לנסות ולהבקיע לטובת הקבוצה. אני שמח שזה קורה. ככל שאני מקבל יותר דקות אני מרגיש יותר טוב", המשיך הקשר. "אני רוצה להתקדם יותר. הייתי סוג של קשר אחורי במשחק הזה, רוב הזמן. עבדתי מאוד קשה כדי לחזור בצורה טובה, חזרתי לעצמי והכי חשוב זה לעזור לקבוצה. להביא את הערך המוסף לקבוצה דומיננטית ומנצחת זה הדבר החשוב מבחינתי". על העובדה ששלושה מבני המשפחה הגיעו לרבע הגמר אמר: "זאת היסטוריה מבחינתנו, ששלושה מתוך ארבעה מגיעים לרבע הגמר. יש לי הרגשה שאתמודד מול אחד האחים".

שחקן הפועל באר שבע, עם המאמן ברק בכר. ברני ארדוב
בדרך לדאבל? ברק בכר עם ג'ון אוגו/ברני ארדוב

במועדון שמחו לשמוע אתמול את פסיקת היועץ המשפטי של ההתאחדות בעניין החתמת יובל שבתאי. כפי שפורסם שלשום בוואלה ספורט, המועדון הוכיח כי ניהל מגעים עם שבתאי רק לגבי העונה הבאה. "כל השמועות לגבי העונה הנוכחית היו מיותרים. הוכח שסיכמנו לעונה הבאה וגם התובע השתכנע". כעת שוקלים במועדון להגיש תביעת נגד, בה נטען כי מאמן רעננה חיים סילבס פנה לכאורה לרועי גורדנה ללא אישור.

גורם במועדון אמר השבוע כי: "ייתכן שזה סוף היחסים עם אשר אלון. הוא אכזב את אלונה בהתנהלות שלו. אולי זה לא היה נכון לפנות אליו מלכתחילה. לשבתאי לא היה חוזה לעונה הבאה וזה הוכח, מי שטען אחרת פשוט שיקר לה".
חלק משחקני הקבוצה דיברו אתמול על זהות היריבה שהיו רוצים לפגוש ברבע הגמר. אחד מהם אמר: "כולם רוצים הגרלה קלה, זה ברור. אבל יהיה מעניין מאוד אם ניפגש שוב עם שרון מימר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully