וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: פרננדו טורס מועמד לברצלונה, רנאטו סאנצ'ס ליונייטד

באנגליה וספרד מדווח: אלופת אירופה שוקלת לצרף בקיץ את החלוץ הוותיק כגיבוי. בנפיקה דורשת מהשדים האדומים 60 מיליון ליש"ט. אלכס טיישיירה רוצה לליברפול, אוליבר טורס בדרך לדורטמונד, באיירן "תכריז מלחמה" מול ריאל מדריד על לבנדובסקי

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה על מלאגה ביום שבת

העברות

* ויקטור ואלדס הוצג רשמית בסטנדרד ליאז'.

* FC דאלאס מה-MLS השלימה את רכישתו של קרלוס גרואסו משטוטגרט. האקוודורי בן ה-20 עלה לקבוצה הטקסנית כ-1.5 מיליון יורו.

* פריס סאן ז'רמן החתימה את ילד הפלא טימות'י וואה, בנו של שחקן העבר הליברי ג'רוג' וואה.

* החלוץ מוסא מארגה עבר ממאריטימו לפורטו. שחקנה בן ה-24 של נבחרת מאלי גם היה על הכוונת של ספורטינג ליסבון, סטוק סיטי וקריסטל פאלאס. פורטו צירפה היום גם את חברו לקבוצה, השוער ז'וזה סה. שניהם חתמו עד קיץ 2021.

* ווסט ברומיץ' השאילה לפרסטון מליגת המשנה באנגליה, את השוער הדני אנדרס לינדגארד. הוא אמור לחזור לבאגיס בתום העונה.

* פ.ק קרסנודאר שאלה מספורטינג בראגה את השוער הרוסי סטניסלב קריציוק. לקרסנודאר אופציה לרכוש בתום העונה את קריציוק בן ה-25.

* אטאלנטה שאלה מגנואה את שחקן הכנף סרז' גאקפה (28). לקבוצה מברגמו אופציה לרכוש את הטוגולזי-צרפתי בסוף העונה.

* דויד באראל חתם לשנה וחצי בגרנאדה. החלוץ בן ה-32 שוחרר ללא תמורה מאל-דארפה מאיחוד האמירויות וינסה לסייע לאנדלוסים להישאר בליגה הראשונה בספרד.

שחקן שטוטגרט, קרלוס גרואסו. GettyImages
עבר לארה"ב. גרואסו/GettyImages

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להאיץ את המגעים לרכישת כוכבה הצעיר של בנפיקה, רנאטו סאנצ'ס. הפורטוגלים דורשים כרגע לא פחות מ-60 מיליון ליש"ט על הקשר בן ה-18 והצדדים ממשיכים לנהל מו"מ קדחתני.

* ברצלונה רוצה להשאיל את המגן הברזילאי דוגלאס והמועמדת המובילה לקלוט אותו עד סוף העונה היא ספורטינג חיחון. דוגלאס הופיע במדי הבלאוגרנה רק שבע פעמים מאז שהגיע לפני שנה וחצי.

* העיתונאי האיטלקי, ג'אנלוקה די מרציו, מדווח שהקשר הספרדי הכשרוני, אוליבר טורס בן ה-21, יעבור עוד בחלון ההעברות הנוכחי לבורוסיה דורטמונד. על פי הדיווח של די מרציו, קבוצתו של השחקן, אתלטיקו מדריד, הגיעה לסיכום עם דורטמונד על סכום ההעברה וטורס יחתום על חוזה בגרמניה כבר בימים הקרובים.

* שאלקה שנחושה להחתים בלם חדש נוכח הפציעה של הקפטן בנדיקט הובדס, סימנה שני שחקנים: קווין וימר מטוטנהאם וג'ון ברוקס מהרטה ברלין.

* ב"סקיי ספורטס" מספרים שקשרה ההתקפי של שחטאר דונייצק, אלכס טיישיירה, פנה לראשי המועדון ואמר להם שהוא רוצה לעבור לליברפול. על פי אותו דיווח, נציגיו של הברזילאי ממתינים לתשובה של ראשי שחטאר לפני שיקדמו את מכירתו לקבוצה של יורגן קלופ.

* בספרד ובאנגליה מפתיעים עם דיווח לפיו פרננדו טורס הוא אחד מהחלוצים ברשימה של ברצלונה לקראת הקיץ. הספרדי בן ה-31 משחק העונה כמושאל ממילאן לאתלטיקו מדריד ואם אגן ינחת בברצלונה, זה יהיה כגיבוי לניימאר ולואיס סוארס.

* וגם: בדיקה של התקשורת בספרד מגלה כי פדרו משחק העונה פחות דקות בצ'לסי מאשר שקיבל בברצלונה בשלב הזה של העונה. כזכור, השחקן עזב את בארסה כדי לשחק יותר ולא להיות שחקן ספסל.

שחקן בנפיקה, רנאטו סאנצ'ס. GettyImages
מו"מ קדחתני. רנאטו סאנצ'ס/GettyImages

* מריו סוארס, קשר פיורנטינה, קרוב לחתימה בווטפורד.

* באנגליה טוענים: ווסט ברומיץ' עשויה להשלים מעבר סנסציוני ולצרף את החלוץ האיטלקי מריו באלוטלי. כרגע באלוטלי מושאל למילאן, וסובל מפציעות.

* לואיק רמי עשוי לעזוב את צ'לסי בשבוע הקרוב, קריסטל פאלאס, ניוקאסל ולסטר עשויות לצרפו. באיטליה טוענים שצ'לסי כבר קיוותה לסגור עניין עם אזיקיאל לאבצי, חלוצה הארגנטינאי של פריס סן ז'רמן, אבל אינטר רוצה להחתים אותו כבר עכשיו. "סקיי" מדווח כי אלשנדרו פאטו קרוב לחתימה בצ'לסי: ההסכם הושג עוד בתקופה שבה מוריניו אימן את הקבוצה, אבל להידינק יש השגות על ההסכם.

* "סאן" טוען כי באיירן מינכן "מוכנה להיכנס למלחמה" מול ריאל מדריד על רוברט לבנדובסקי. הבלאנקוס מוכנים לשלם 75 מיליון ליש"ט על הפולני (כ-98 מיליון יורו).

* המנהל המקצועי של דורטמונד התייחס לעתידו של פייר אמריק אובמיאנג, ששמו הוזכר כמבוקש בחצי מהגדולות של אירופה: "לא נמכור אותו גם תמורת 100 מיליון יורו".

* חלוץ יובנטוס פאולו דיבאלה מודה: "רוצה לשחק עם ליאונל מסי, לא נגדו", אך הוסיף: "כרגע הדבר הכי חשוב עבורי זה אליפות חמישית ברציפות עם יובנטוס".

* בספרד טוענים: ברצלוה לא מצליחה להגיע לסיכום עם סלטה ויגו על נוליטו. סלטה דורשת 18 מיליון יורו, בארסה מוכנה לשלב בעסקה צעירים כמו מוניר וסנדרו ראמירס, עד עתה כל ההצעות של בארסה נדחו.

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully