וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בדקה את אפשרות צירופו של ג'ואי דורסי

25.1.2016 / 20:09

במועדון מעוניינים לעבות את הקו הקדמי זה מספר שבועות, האמריקאי (32, 2.06 מ') שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב נשקל. ליאור אליהו: "כל שחקן בקבוצה צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש"

one

בהפועל ירושלים נרשמה אתמול (ראשון) אכזבה גלויה בעקבות ההפסד 82:72 למכבי חיפה בארנה בירושלים. הקבוצה מהבירה רשמה הפסד מאוד מאכזב לשטרסבורג ביורוקאפ לפני כמה ימים ואמש נכנעה שוב, ובקבוצה מאוד לא אהבו את ההגנה הרעועה שהציגו השחקנים אמש.

במועדון מעוניינים לצרף גבוה נוסף זו תקופה ארוכה, בשל האכזבה מג'וש דאנקן והפציעות שחוו דאנקן וטוני גפני. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה בדקה האלופה את צירופו של ג'ואי דורסי (32, 2.06 מ'), שהוזכר כמועמד להצטרף גם למכבי תל אביב. הערב אמר ז'אן טבק: "פנינו לדורסי, אבל לא הגענו לסיכום". לא מן הנמנע כי שחקן הפנים האמריקאי ינחת בסופו של דבר באחת משתי הקבוצות הגדולות בישראל. אם זה יקרה, יוכל לשחק רק בליגת העל, ולא ביורוקאפ.

דורסי, הבחירה ה-33 בדראפט 2008, מחזיק בניסיון אירופי שכן העביר את תחילת עונת 2011/12 בקאחה לבוראל, לפני ששוחרר ובילה את שארית אותה עונה באולימפיאקוס, לה עזר לזכות ביורוליג. לאחר מכן עבר לליגה הטורקית, בילה זמן מה גם בברצלונה, ובקיץ 2014 חזר ל-NBA כשחתם ביוסטון. ב-21 בינואר 2015 חווה את משחקו הטוב ביותר, עם 7 נקודות ו-12 ריבאונדים בהפסד לגולדן סטייט, וסיים את העונה עם ממוצעים של 2.7 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק, ב-12.4 דקות בממוצע. בקיץ הנוכחי נשלח לדנבר בטרייד שהביא ליוסטון את טיי לואסון, אך מספר ימים לאחר מכן שוחרר ומצא בית חדש בגלאטסראיי. העונה, מעמיד ממוצעים של 8.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול שחקן גלאטסראיי ג'ואי דורסי. ברני ארדוב
בקרוב ביחד? דורסי ודאנקן/ברני ארדוב

אליהו נשמע נחרץ: "כל שחקן בקבוצה צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש לגבי מה שהיה במשחק מול חיפה, אלו לא דברים שקשורים לכדורסל. אני מדבר גם על עצמי, יש שחקנים שנמצאים בתקופות פחות טובות אבל אנחנו צריכים לדעת להרים את עצמנו, כל אחד צריך לדעת לעשות זאת, אנחנו משחקים 11 חודשים בשנה ונכון שקשה לשמור על אותה רמה, אבל צריך לדעת להרים את עצמנו במשחקים החשובים. אני מאוד מקווה ששחקנים יגיעו אחרת למשחק ביום רביעי נגד שטרסבורג".

אליהו הוסיף: "זה לא קשור למשחקים באירופה כי היו משחקים שניצחנו ביורוקאפ וניצחנו בליגה ולהיפך. אני לא יכול להצביע על הסיבה. אלו שתי מסגרות שונות. לא הצלחנו להתמודד בשני המשחקים האחרונים מול חיפה, הם היו אגרסיביים וחדים יותר מאיתנו. אנחנו במיני-תקופה לא טובה, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 72:82 את הפועל ירושלים בחוץ

לכתבה המלאה
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם יותם הלפרין. מגד גוזני
שני הפסדים בתוך פחות משבוע. אליהו והלפרין/מגד גוזני

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully