וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "יש פה שחקנים שצריכים לעשות חושבים"

24.1.2016 / 22:57

פורוורד הפועל ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ה-82:72 הביתי מול מכבי חיפה: "אני מצפה מהקהל לתמוך בנו גם כשלא הולך, אנחנו עדיין ראשונים". פרנקו: "לא נתאבל". הדר: "זה מעל הפנטזיות שלי"

one

אחרי ההפסד הכואב לשטרסבורג ביורוקאפ בשבוע שעבר, ספגה הערב (ראשון) הפועל ירושלים הפסד שני ברציפות עם 82:72 מול מכבי חיפה בארנה בירושלים. הירוקים, שהדיחו את הקבוצה של דני פרנקו מהגביע גם עם ניצחון בבירה, הצליחה לנצח בפעם השנייה העונה בחוץ את האלופה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הלפרין ואליהו/מגד גוזני

מאמן ירושלים דני פרנקו אמר: "כולנו היינו באותו משחק, זו עונה לא קצרה ויש בה הרבה עליות וירידות. אנחנו צריכים לקחת את הטוב שראינו ולקחת את זה לכיוון שבו אנחנו רוצים להיראות. צריכים להיות אגרסיביים ואינטנסיביים. יש מספיק שחקנים מוכשרים שצריכים להיכנס ולצאת ולעשות את העבדוה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לראות את מה שהיה היום. כשקיבלנו 50 נקודות בחצי הראשון, היינו לא אגרסיבים וזה בעיה. ברבע שלישי התנפלנו וככה אנחנו צריכים להיראות. צריך להעביר את המסר ולהראות כמו ברבע השלישי. נשים את זה בצד לקראת שטרסבורג, לא נתאבל".

פורוורד ירושלים ליאור אליהו נשמע מאוכזב מאוד: "יש משחקים פחות טובים, זה היה משחק פחות טוב בלשון המעטה. לפעמים אני מצפה מהקהל לתמוך גם בתקופות פחות טובות. אנחנו עדיין מקום ראשון. יש פה שחקנים שצריכים לעשות חושבים, כולנו צריכים לעשות חושבים ולהמשיך הלאה. לא חושב שזה מישהו ספציפי, יש לנו משחק על החיים ועל המוות ביום רביעי. צריך לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהתרכז בשטרסבורג. חיפה לא טובה או מוכשרת יותר, הם היו אגרסיביים יותר ומשחקים לא מוכרעים תמיד רק בגלל כישרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
אפשר להתרווח עם סיגריה וכוסית טובה אחרי ניצחון כזה. הדר/מגד גוזני

מאמן מכבי חיפה רמי הדר נשמע מבסוט בסיום: "התחלנו לא טוב ואפילו ברבע השלישי שיחקנו פחות טוב בהתקפה מבחינת אחוזים, אבל זה כבר היה הקצב שלנו. זה מעל הפנטזיות שלי. חנן קולמן לאורך כל העונה מצוין, וגם כשהוא פחות טוב מבחינה מקצועית אז הוא תמיד תורם במנהיגות ובחדר ההלבשה. זו מנהיגות יוצאת דופן. בכל המשחקים נגד ירושלים, גם בהכנה, היינו שם. יכול להיות שיותר נוח לשחקנים מולם, אבל קשה לי להגיד. מאוד נהניתי, החבר'ה עשו מאמץ כזה שקשה לא ליהנות ולא לכבד אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully