וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפלורנטינו פרס נמאס מההתנהגות והקפריזות של כריסטיאנו רונאלדו"

בספרד נטען כי נשיא ריאל מדריד הודיע לכוכב הגדול שלו שמעכשיו יעניק גב רק למאמן זידאן. פרס מאשים את רונאלדו בכך שהוא שם את האינטרסים האישיים שלו לפני אלה של הבלאנקוס

one

בווידיאו: ריאל מדריד מביסה את דפורטיבו במחזור האחרון

ימים לא שקטים עוברים על ריאל מדריד. התקופה האחרונה, בה הקבוצה השיגה תוצאות לא מספיק טובות, שגרמו לה שוב לראות את הגב של ברצלונה ואתלטיקו מדריד בליגה, הובילה לפיטורים של רפא בניטס אחרי חודשים ספורים בתפקיד ולהחלפתו בזינדין זידאן.

בינתיים, המאמן הצרפתי החדש כבר גילה שלעוזרו דויד בטוני אין תעודת פרו ונכון לרגע זה הוא לא יכול לשבת לצד זיזו על הספסל ולסייע לו באימון הקבוצה במהלך משחקים. המקרה הזה מתחבר לעוד שורת מחדלים שעוברת על האימפריה מבירת ספרד לאחרונה, אשר בשיאם עמדה כמובן ההדחה מגביע המלך לאחר שיתופו שלא כחוק של דניס צ'רישב הרוסי מול קאדיס.

אם לא די בכך, הרי שאתמול (חמישי) ספגה ריאל, יחד עם יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד, עונש כבד מפיפ"א, דומה לעונש אותו ריצתה בשנה החולפת ברצלונה, כזה שיאסור על הבלאנקוס לרכוש שחקנים בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב ושל החורף הבא. בשעה שבריאל מנסים להבין את משמעות הדברים ולהכין את עתידם, מי שאולי לא יהיה חלק ממנו הוא כריסטיאנו רונאלדו.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס (שמאל) עם כריסטיאנו רונאלדו (ימין). AP
פעם הדברים עבדו טוב יותר. רונאלדו ופרס/AP

בידיעה שפורסמה היום "אל קונפידנסיאל" הספרדי, נכתב כי לנשיא המועדון פלורנטינו פרס נמאס מההתנהגות של כריסטיאנו רונאלדו וכי הוא לא ייכנע עוד לקפריזות של הכוכב הפורטוגלי. "עד ממש לאחרונה, פרס היה המגן מספר אחת של רונאלדו, אבל גם לו נמאס והוא החליט לשים סוף לדרך בה רונאלדו מתנהל". עוד נכתב בדיווח כי פרס הבהיר לרונאלדו שמעכשיו, זידאן יזכה לכל התמיכה הדרושה מצדו.

היחסים בין רונאלדו לפרס התערערו כבר בקיץ, כאשר בניגוד לרצונו של CR7, קרלו אנצ'לוטי פוטר ובניטס מונה כמחליפו, מהלך עליו רונאלדו הביע ביקורת פומבית לא פעם. בטקס כדור הזהב האחרון, רונאלדו אף הכתיר את אנצ'לוטי כמאמן השנה שלו, מה שלא התאים כלל לפרס. בנובמבר החולף, לפני משחק מול פריס סן ז'רמן, רונאלדו אמר למגזין הגרמני "קיקר" כי הוא לא שולל אפשרות לעזוב את ריאל, דבר שהרגיז מאוד את הנשיא, שדרש הסברים.

פרס מאשים את רונאלדו בכך שהוא דואג לאינטרסים האישיים שלו, על המגרש ומחוצה לו, לפני שהוא דואג לקבוצה ולמועדון. בריאל בעיקר לא אוהבים את הנסיעות התכופות של רונאלדו למרוקו, לשם הוא טס, לעיתים באמצע שבוע בו יש משחק, על מנת לפגוש את חברו המתאגרף באדר חארי, כאשר לגבי מערכת היחסים בין השניים אף הועלו לאחרונה שאלות בנוגע לאופייה ולהעדפותיו המיניות של רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully