וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "בהחלט לא שוללים הצטרפות של ליאור אליהו בקיץ"

12.1.2016 / 9:50

על פי גורם בכיר בצהובים גם פורוורד הפועל ירושלים מועמד לחזור, אך פנייה אליו לא תיעשה עד תום העונה. פניני: "מקצועית, זה לא נדבק עם פארמר כמו שרצינו, מקל יוסיף לנו דברים שאנחנו צריכים, כיף לקבל עוד ישראלי לקבוצה". רונלד רוברטס (24, 203) מליגת הפיתוח מועמד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק מול ניז'ני נובגורוד מחר (רביעי) במחזור השני של שלב הבתים השני ביורוקאפ (19:00 שעון ישראל, שידור חי בוואלה! ספורט), ושחקניה מנסים להתמודד עם הקור העז בעיר, כשהטמפרטורה עומדת על מינוס 25 מעלות. "זו נסיעה לא פשוטה", אמר גיא פניני. "זה לא כיף, אבל צריך לבוא ולעשות את העבודה, כי זו קבוצה טובה ומאומנת מאוד".

שיחת היום בקבוצה היא כמובן הגעתו של גל מקל במקומו של ג'ורדן פארמר, שעליו אמר פניני: "זה חלק מהספורט, לפעמים יש סיטואציות שדברים לא מסתדרים עם שחקן זה או אחר. ככה זה היה עם ג'ורדן שהוא בחור מדהים, אבל זה לא הסתדר. מקצועית, זה לא נדבק כמו שרצינו. אני שמח שאם נפרדים עושים את זה בצורה יפה, הוא בא ונפרד מאיתנו ואיחל לנו בהצלחה".

מקל הסביר את הגעתו: "מכבי היתה יותר רצינית מירושלים לאורך כל הדרך"

במכבי תל אביב בטוחים: "החתמת גל מקל היא נוקאאוט להפועל ירושלים"

בורקו ראדוביץ' בראיון: "מכבי תל אביב היא המקום הנכון בשביל גל מקל"

גל מקל חתם במכבי תל אביב, יוכל להשתחרר ל-NBA רק החל מ-2017

שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בחוץ מינוס 25 מעלות. שחקני מכבי תל אביב ברוסיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אנחנו שמחים מאוד מההצטרפות של גל", המשיך פניני. "כל שינוי שיכול לעזור לקבוצה מבורך. אנו מכירים את גל כבן אדם וגם כשחקן, זה כיף לקבל עוד ישראלי לקבוצה. גל יתרום לנו דברים שאנחנו צריכים כמו סייז בגארדים, ויוסיף אפקט הגנתי כי הוא שומר מדהים. גם בחדר ההלבשה גל מאוד דומיננטי ועוזר, זה טוב לנו כקבוצה. אני מקווה שהוא ישתלב הכי טוב שאפשר".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לערוך דיונים על השינויים בקבוצה לעונה הבאה, ובשיחות פנימיות בין חברי ההנהלה העלו את מועמדותו של ליאור אליהו. בקבוצה מדגישים כי לא יפנו לפורוורד של הפועל ירושלים עד סוף העונה, אך גורם בכיר אמר: "אנחנו בהחלט לא שוללים הצטרפות שלו בתום העונה". יש להדגיש כי בין ירושלים לאליהו ישנם מגעים לעונה הבאה, כשהחתמתו של גל מקל משחקת לטובתו של אליהו במשא ומתן.

כמו כן, מכבי רוצה להתחזק בגבוה, ואחד המועמדים אשר נבדקים ברצינות הוא רונלד רוברטס (24, 203), המשחק בקבוצה של טורונטו רפטורס בליגת הפיתוח (רפטורס 905). במכבי מנסים לשכנעו להגיע למועדון, ונמצאים במקביל במשא ומתן על סכום הפיצוי לקבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב, דרגאן בנדר. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"נסיעה לא פשוטה". בנדר עוזר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully