וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לבנטה מעוניינת בדאבור, שמזכיר את רונאלדו הברזילאי"

התקשורת בספרד טוענת שנועלת הטבלה מעוניינת בחלוץ גראסהופרס, ואף החמיאה לו בעקבות השער האדיר מול סיון. החלוץ אמר לבליק: "רואה את עצמי נשאר בגראסהופרס, ליגת האלופות קוסמת לי"

צילום מסך

בווידאו: לבאנטה מפסידה 2:0 לבילבאו

אחד המלפפונים הלוהטים בחודש ינואר מבחינת הכדורגל הישראלי הוא ללא ספק מונס דאבור. החלוץ קורע רשתות במדי גראסהופרס השוויצרית ושמו נקשר כמעט כל יום למועדונים ברחבי אירופה.

דאבור כבש העונה 11 שערים והוסיף 11 בישולים והיה קרוב לחתימה בפאלרמו, אך העובדה שהשוויצרים הכפילו לו את השכר מבלי להאריך את חוזהו גרמה לו להישאר, לפחות עד סוף העונה הבאה.

בכתבה שפורסמה בבליק השוויצרי היום (חמישי), דאבור מקבל מחמאות מהתקשורת המקומית, שגם מספרת את סיפורו ונותנת עדכון על מצבו המשפחתי ועל כוונתו להתחתן עם בחירת ליבו בקיץ בישראל.

מואנס דאבור שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
דומה לרונאלדו? דאבור/קובי אליהו

"אני בהחלט רואה את עצמי נשאר בגראסהופרס", אמר דאבור בכתבה", "בקבוצה יש רוח טוב ויש לנו סיכוי לא רע להגיע לליגת האלופות, וזה בהחלט קוסם לי".

במקביל, בספרד מדווחים שלבאנטה מעוניינת בדאבור, שאפילו מקבל השוואה מחמיאה מאוד לרונאלדו הברזילאי, זכר לשער האדיר שכבש נגד סיון העונה. לבאנטה מדורגת במקום האחרון בטבלה הספרדית כשיש לה את ההתקפה החלשה בליגה עם 12 שערים בלבד העונה.

בעיתונות הספרדית מציינות שגם מארסיי, בורדו, האנובר ומספר קבוצות מהליגה האיטלקית הביעו עניין בשחקן בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully