וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "נחמד לנצח משחקים כאלה, אבל דברים נמדדים בסוף"

4.1.2016 / 8:57

פורוורד הפועל ירושלים שמר על פרופורציות אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב: "הניצחון ימתיק לנו את הטיסה הקשה לרוסיה". ג'וש דאנקן: "מקווה שנוכל להשתמש בניצחון הזה כמומנטום להמשך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל ירושלים חגגו את הניצחון אמש (ראשון) על מכבי תל אביב. בחדר ההלבשה החמיא דני פרנקו לשחקנים על המלחמה והמשחק הקבוצתי, אך ציין שצריך להופיע כך לכל משחק. עם זאת, למרות הניצחון, לוואלה! ספורט נודע כי בירושלים לא שוקטים על השמרים ובודקים אופציות לחיזוק סגל הקבוצה בעמדת הסנטר. אורי אלון, שנמצא בחופשה בחו"ל, בירך על הניצחון את השחקנים והכריז בעמוד הפייסבוק שלו. "תפנימו טוב טוב מי הקבוצה מספר אחת במדינה".

דונטה סמית', שהיה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל וסיים עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, זכה ללא מעט חיבוקים ומחמאות מראשי הקבוצה. "כשהחתמנו אותו רצינו שיהיה לנו 'דם רע' יותר בקבוצה, אבל במובן החיובי. הוא מופיע למשחקים הגדולים ושחקן קבוצתי", החמיא לו גורם בקבוצה.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם דונטה סמית'. ברני ארדוב
אלופה ראויה. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

בסיום המשחק התפתחה מיני תקרית בין שחקני הפועל ירושלים ובין שחקני מכבי תל אביב, לאחר שסילבן לנדסברג ביצע תנועה של שיסוף גרון לעבר האוהדים האדומים. גורם בהנהלת הפועל ירושלים הגיב על כך: "לא ראינו את התקריות, לגבי סילבן, מי שצריך לטפל בזה - יטפל בזה". על הטענות של ספסל מכבי לגבי כך שהאוהדים האדומים קיללו אותם, אמר גורם בקבוצה: "לא היה שום דבר שחריג. הקפדנו על הפרדת האוהדים ולשמחתנו לא היו תקריות או מגע בין האוהדים של שתי הקבוצות".

הירושלמים לא יוכלו להתענג על הניצחון לאורך זמן וכבר בבוקר יצאה הקבוצה לקראת משחק היורוקאפ מול אבטודור סראטוב הרוסית. ליאור אליהו אמר על המשחק: "הרגשתי שאנחנו משחקים ביחד, ברור שאנחנו חסרים את טוני (גפני) ואת פישר אבל אין ואקום בכדורסל וידענו לההתגבר על זה, עם כל הקושי שבדבר, אבל לא לאורך זמן. אני לא אוהב להתעסק בהצהרת כוונות, דברים נמדדים בסוף, אנחנו נגיע לפלייאוף, זהנחמד לנצח את המשחקים האלה".

לקראת הטיסה לרוסיה הוסיף אליהו: "הניצחון העניק לנו דחיפה, זה מסוג המסעות שאתה רוצה לצאת אליהם עם ניצחון, זה קצת ממתיק את הנסיעה, זו טיסת לילה קשה, אבל אחרי ניצחון זה ממתיק את הגלולה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חיפה על חסרונם של פישר וגפני. ג'וש דאנקן/ברני ארדוב

ג'וש דאנקן הוסיף: "היינו קצרים, אבל שחקנים אחרים עלו לפרקט והתעלו. עשו עבודה יותר טובה בהגנה ובהתקפה. היה משחק מאוד מאתגר, פישר וגפני היו חסרים לנו, ואני בטוח שהם היו עוזרים לנו, אבל הצגנו עבודה קבוצתית טובה בהגנה וגם בהתקפה. אני מקווה שנוכל להשתמש בניצחון שהשגנו מול קבוצה טובה כמו מכבי כמומנטום חיובי, כי אנחנו נמצאים רגע לפני ההמראה לרוסיה. היינו בפיגור אבל כל עוד היה זמן בשעון אז היה לנו זמן לחזור גם ברגעים שמכבי הצליחה להשוות, זה רק מראה כמה אופי יש לנו בקבוצה, היינו במצבים כאלו בעבר".

לקראת היורוקאפ הוסיף דאנקן: "נשתמש בזה כמומנטום למשחק הבא, יש לנו משחק יורוקאפ בעוד יומיים ואנחנו מקווים שיהיה לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully