וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יהירות ושחצנות הן חלק מההצלחה שלי"

הפורטוגלי העניק ראיון סוף שנה: "נולדתי להיות הטוב ביותר, זה מי שאני, לא הייתי משנה שום דבר. אפילו אלוהים לא יכול לרצות את כולם". על אופיו: "עברתי זמנים קשים, זה חיזק אותי מנטלית". על העתיד: "רוצה לחיות כמו מלך"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 1:3 את סוסיאדד

כריסטיאנו רונאלדו חגג עוד שנה מצוינת מבחינה אישית (ועוד שנה בינונית מבחינה קבוצתית) והחליט לסגור את 2015 עם ראיון לאל מונדו דפורטיבו. רונאלדו החליט לענות לכמה שאלות הנוגעות לאישיות שלו ושיחרר כמה משפטים מפוצצים שעלולים אף להרגיז כמה אנשים.

רונאלדו פתח והתייחס לביקורת הרבה שהוא מקבל: "אי אפשר להיות אובססיבי בנוגע למה שאנשים אומרים עליך, אי אפשר לחיות ככה. אפילו אלוהים לא יכול לרצות את כולם"

על פעילות הצדקה הנרחבת שלו אמר הפורטוגלי: "אני מרגיש טוב כשאני עוזר לאנשים אחרים, אפילו אם זה רק קצת. אלוהים נתן לי הרבה, אבל אחרי שהפכתי לאבא, אני מסתכל על החיים בדרך שונה".

כריסטיאנו רונאלדו עם בנו. AP
"זווית שונה לחיים". רונאלדו ובנו/AP

על אישיותו אמר: "יש אנשים ששונאים אותי ואומרים שאני יהיר או שחצן. אני חושב שזה חלק מההצלחה שלי, נולדתי להיות הטוב ביותר, זה מי שאני. ואם זה מה שהשיג לי את ההצלחות שלי בכדורגל, לא הייתי משנה דבר. אני ישן טוב מאוד בלילה".

"אני מתמודד עם הכל היטב בגלל הקשיים שעברתי בחיים", אמר רונלאדו, "אני מי שאני בגלל הזמן שביליתי מחוץ למשפחה שלי והזמנים הקשים שעברתי. בגיל 11 נאלצתי לגהץ את הבגדים של עצמי, החוזק המנטלי שלי מגיע מהזמנים האלו".

על העתיד אחרי הכדורגל אמר וסיכם: "אני רוצה לחיות כמו מלך. אני הולך להינות מהכל ולעשות כל מה שאני רוצה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
"ישן טוב בלילה". רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully