וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ביקר את השחקנים במחצית. שחקנים לבניון: "ווינר"

29.11.2015 / 7:43

המאמן התעודד בסיום אך מצפה לשיפור: "אם אתם לא מסוגלים לשחק כדורגל, לפחות תרוצו". דגני והשחקנים תומכים בקפטן: "לא היה זקוק לחימום". שחקנים על ג'אבר: "מוזר שמאז הפיצוץ קפטן האולימפית לא מתלבש"

one

תקופה לא קלה עברה על קפטן מכבי חיפה יוסי בניון. זה התחיל בקללות מצד האוהדים, נמשך בפגישת פיוס עם האוהד אותו תבע, אחר כך חלה רגיעה מסוימת ואתמול הגיע אקורד הסיום – דווקא בשבוע בו זכה לתמיכת השחקנים ורוב הקהל, בניון הבקיע את שער הניצחון והציל את הקבוצה שלו מאיבוד נקודות מול האחרונה בטבלה. לפני שניגע בשמחה בסיום, ראוי לציין כי האווירה במחצית הייתה שונה לגמרי. במהלך ההפסקה נכנס רוני לוי לחדר ההלבשה וגער בשחקנים שלו. לוי לא פסח על אף אחד מהם, וביקר את ההתנהלות של השחקנים הישראלים והזרים.

"אם אתם לא מסוגלים לשחק כדורגל, אז כדאי שפשוט שתרוצו ותילחמו", אמר להם, תוך שהוא מביע ביקורת על איבודי כדור וחוסר לחימה מצד חלק גדול מהם. השחקנים נותרו בהלם, אך הודו בסיום: "זה הגיע לנו, נראינו לא טוב במחצית הראשונה. זה היה ניצחון של אדרנלין שהגיע עם הכניסה של יוסי. אבל יש דברים שחייבים להשתפר: הנעת כדור, דיוק במסירה. יש כאן דברים שנובעים מחוסר ריכוז". אחד השחקנים הוסיף: "לפחות אנחנו יכולים לתקן את הדברים האלה אחרי ניצחון. בכל פעם שהיה משחק מאוזן, הפסדנו". נשיא המועדון יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום אך לא שוחח עם השחקנים. כשבניון נכנס פנימה, הוא זכה לקריאות "ווינר" מהשחקנים והודה להם על התמיכה. אחד השחקנים אמר, ספק בציניות: "היה שווה לחכות 80 דקות בלי הרבה כדורגל רק בשביל שהוא יבקיע. הייתה אווירה כזאת במגרש שהוא הולך להבקיע, הוא לאמהיה זקוק אפילו לחימום".

ששחקני מכבי חיפה, יוסי בניון, גליינור פלט. אדריאן הרבשטיין
"היה שווה לחכות 80 דקות בלי הרבה כדורגל רק בשביל שהוא יבקיע". יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

שחקנים בקבוצה הקרובים לבניון סיפרו אתמול: "יוסי עבר תקופה קשה מאוד. הוא חזר לארץ כדי לקבל את הכבוד המגיע לו בשנים האחרונות לפרישה ולא חלם שככה יתייחסו אליו, גם אם מדובר ב-30 אוהדים. אנחנו מצדנו נמשיך לתמוך בו. מה שחשוב הוא איך נראית הקבוצה, ולא נראינו טוב אתמול". לוי הכניס את בניון ללא חימום. הדבר נבע מכך שלוי רצה לבצע את החילוף באופן מיידי, ולא נותר זמן רב עד סיום המשחק. באותו זמן בו בניון נכנס, אגב, המשיך אלון תורג'מן להתחמם. החלוץ לא מרוצה ממעמדו בקבוצה אך עדיין לא ביקש לעזוב.

ממש כמו במשחק הקודם, עטאא ג'אבר המתוסכל שוב לא התלבש אתמול. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ג'אבר היה על סף סיכום בקבוצה בחוזה לטווח ארוך בגובה 110 אלף דולר לעונה, אלא שלאחר מכן, כאשר העבירה הקבוצה את טיוטת ההסכם לנציגו אבי נימני, התברר כי הסכום הזה כולל בתוכו גם פרמיות הנובעות מצבירת נקודות. "מוזר שמאז הפיצוץ הוא לא מתלבש. עטאא קיבל את סרט הקפטן של האולימפית, איך יכול להיות שהוא לא מספיק טוב בשביל להתלבש אפילו?", אמר אחד השחקנים והוסיף: "יש לו עוד שנה לחוזה. הוא יהיה פה גם בעונה הבאה אם ירצו אותו, אז למה הוא לא בסגל?". בחיפה טוענים כי שיקולים מקצועיים בלבד עומדים מאחורי ההחלטה.

עוד באותו נושא

השער שיוכיח לבניון כמה הוא טעה: ה-11 של השבת

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, אוראל דגני, מול שחקן מכבי נתניה, עבד ג'בארין. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו לא מסתכלים כרגע על המיקום". אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

"יוסי עבר תקופה לא קלה. הוא נכנס ועשה את השינוי, הבקיע ומגיע לו", אמר אוראל דגני. "זה היה משחק קשה. נתניה סגרה ועשתה לחץ טוב על כל המגרש. היה משחק לא יפה לקהל אבל היינו צריכים את הנקודות. ליוסי יש חלק חשוב בקבוצה. הוא הקפטן שלנו. אנחנו רוצים שקהל יאהב את כל השחקנים, במיוחד את הקפטן. ברבע השעה האחרונה הקהל דחף אותנו. ירדה לנו אבן מהלב".

דגני המשיך. "אנחנו שחקנים שלא רגילים להיות במצב הזה, ארבע השנים האחרונה לא היו מלהיבות עבור הקבוצה. לא קל לשחק תחת לחץ, כשאנחנו מבקיעים רואים מה השחקנים שווים". לגבי עתידו בקבוצה אמר דגני: "אני מרגיש טוב, יודע מה אני שווה. אני שומע את הספקולציות מאנשים. איתי אף אחד לא דיבר. אני ממשיך הלאה".

"אנחנו צריכים קצת זמן ליהנות עד שאנחנו עושים שני ניצחונות רצופים. חשוב לנו לנצח את מכבי פתח תקוה וכמובן שאת הדרבי. אנחנו לא מסתכלים כרגע על המיקום, אחרי שנעשה רצף של ניצחונות נדבר על זה. כל הקבוצה עברה לא פשוטה ואנחנו עדיין בתקופה הזאת. אנחנו לא במקום שלישי או הרביעי, או נאבקים על אליפות".

בחיפה מצפים לאיצטדיון מלא לקראת הדרבי, אותו תארח הפועל. "אחרי שני ניצחונות, כל כיסא שיואב כץ ייתן לנו יהיה מלא. אין ספק בכלל", אמרו במועדון. מארק ואליינטה ייבדק היום. אתמול הוא הוחלף אחרי שבחיפה חששו שהרגישות בשריר שגברה במהלך המשחק תשפיע עליו לקראת ההמשך. קובי מויאל צפוי לשוב לאימונים השבוע. שמעון אבוחצירא ייבדק וצפוי גם הוא לשוב לסגל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully