וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס וברצלונה חוגגים: "ההתפתחות של ניימאר מפחידה"

מגן נבחרת ברזיל הילל את חברו: "יהפוך לשחקן שהוא רוצה להיות". ניימאר הצטנע ודיבר על הארכת החוזה: "רוצה להישאר כאן". מסצ'ראנו התייחס לסוד הקסם של השלישייה הלוהטת באירופה

one

בווידאו: ברצלונה דורסת את סוסיאדד

בברצלונה המשיכו היום (שבת) את המומנטום הנהדר מהניצחון הענק בקלאסיקו בשבוע שעבר ורשמו ניצחון באותה תוצאה - 0:4 על סוסיאדד החלשה. את ארבעת השערים כבשה כמובן שלישיית ההתקפה הטובה בעולם כיום, כשניימאר חגג צד ולואיס סוארס וליאונל מסי השלימו את החגיגה.

לאחר המשחק, הקטלאנים התעסקו בעיקר בחוזה החדש של ניימאר. "הכוונה שלי היא להאריך את החוזה בברצלונה", אמר ניימאר אחרי המשחק, "אני מאוד מרוצה מאיפה שאני נמצא. יש לי עדיין חוזה בקבוצה, אבל אני ואבא שלי מדברים על העתיד שלי כשהכוונה היא כמובן להישאר בקבוצה".

על השער של מסי, שחזר לא מזמן מפציעה אמר הברזילאי: "זה נכון שחיפשנו שמסי יכבוש. הוא עוזר לנו הרבה מחוץ למגרש. אני שמח שמסי וסוארס מבקיעים והם שמחים שאני מבקיע. ככה זה".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
"עוד לא נגמר". אנריקה/GettyImages

מאמן בארסה, לואיס אנריקה, אמר אחרי המשחק: "אהבתי מאוד איך שסוסיאדד שיחקה למרות התוצאה. הרביעייה שכבשנו הגיעה בזכות ריכוז ליד השער. היה ברור שהקבוצה רצתה מאוד שמסי יבקיע. השלישייה הקדמית נהנתה מאוד".

"אני לא משווה בין העונה הזו לעונה שעברה, ברור לנו שהליגה לא מסתיימת בדצמבר. אני רוצה שנמשיך לשחק ברמה גבוהה, למרות שאני יודע שיהיו ירידות. עם זאת, אני מקווה שהטוב ביותר עוד לפנינו. נמשיך להסתכל קדימה משחק אחרי משחק. יש לנו שבועיים אינטנסיביים ונצטרך לשמור על הרמה הזו".

חאבייר מסצ'ראנו דיבר גם הוא על השלישייה המופלאה ואמר: "מסי, ניימאר וסוארס יודעים למתן את האגו שלהם. זה עוזר לנו הרבה. אפשר לשים לב לקשר שלהם על כר הדשא".

דני אלבס שיבח את חברו לנבחרת ברזיל ואמר: "ההתפתחות של ניימאר מפחידה, הוא יהפוך לשחקן שהוא רוצה להיות כי יש לו את המצרכים לכך. הוא שחקן מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully