וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן תציע לרונאלדו שכר עתק. זלאטן: "תסריט מושלם יהיה לכבוש ולנצח במאלמו"

האם נראה את כוכב ריאל מדריד בדרך ליעד הבא? על פי דיווחים באנגליה, הקבוצה מבירת צרפת מציעה לו שכר של 500,000 ליש"ט לשבוע. השבדי חולם על שער ראשון העונה בליגת האלופות מול קבוצת נעוריו

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה על ריאל מדריד

הכסף הגדול של פריס סן ז'רמן עשוי להטות את כף מעברו של כריסטיאנו לטובתה, כך על פי דיווחים באנגליה. הפריסאים, בבעלות השייח נאסר אל ח'ליפי, מוכנים לשפוך הרבה מאוד כסף על מנת להנחית את כוכבה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. השכר אותו היא מציעה - 250,000 ליש"ט (לאחר מיסים), השווים ל-500,000 ליש"ט בפרמיירליג. הסכום לא אמור להרתיע, שכן, הוא יהיה גדול בסך הכל ב-30,000 מזה של זלאטן איברהימוביץ'.

זלאטן עצמו, התראיין לקראת משחקה של קבוצתו במאלמו וחזרתו לעיר אחרי 14 שנים: "התסריט המושלם הוא אם ננצח, אני אכבוש והקהל יצעק את השם שלי. התקשרתי לנשיא של מאלמו מיד אחרי שראיתי את ההגרלה ואמרתי לו שיסמן את התאריך. אני עדיין לוקח איתי את העיר, אייצג אותה לאן שאלך".

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
חולם על שער במאלמו. איברהימוביץ'/AP

"בתור ילד במאלמו הייתי מלא אמביציה להגיע רחוק", אמר החלוץ על החיים בשבדיה. "הייתי חייב להחליט אם אני רוצה להפוך לשחקן גדול או סתם לבזבז את הזמן שלי. בחרתי לקחת את הכל ברצינות ופשוט רצתי עם זה. אנשים כאן קראו לי שחצן ודיווה, אבל המקום שאני נמצא בו עכשיו הוא התשובה הטובה ביותר לכולם. 14 שנים אחרי שעזבתי, עצם זה שאני חוזר עם קבוצה גדולה זו ההוכחה שעשיתי דברים נכונים בקריירה".

על העונה שלו בליגת האלופות עם פריס סן ז'רמן עד כה: "נהניתי במיוחד לשחק במדריד, עוד לא כבשתי במפעל הזה העונה, אבל יש לי את המשחק הקרוב מול מאלמו כדי לעשות את זה. ליגת האלופות היא המקום בו משחקים כל השחקנים הטובים. הקבוצה טובה יותר מבשנה שעברה, כן, יש לנו את הפוטנציאל ללכת עד הסוף. נעשה הכל כדי להשיג את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully