וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "הפסדנו, איך אני יכול להיות מרוצה מהמחמאות?"

24.11.2015 / 23:50

מאמן מכבי תל אביב שוב יצא מאוכזב, הפעם לאחר ה-4:0 לצ'לסי, אך הבהיר: "יש התקדמות, אני גאה בהופעה, למרות שהמפעל הזה קשה לנו. השוק פה קטן, חייבים להשקיע יותר כסף כדי להשתפר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לצ'לסי

הקמפיין העגום של מכבי תל אביב בליגת האלופות נמשך הערב (שלישי), כשהצהובים הובסו 4:0 בידי צ'לסי באצטדיון בחיפה. הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' נראתה לא רע לפרקים, אך נאלצה לשחק דקות ארוכות בעשרה שחקנים בשל הרחקתו של טל בן חיים (40), וספגה מגארי קייהיל (20), וויליאן (73), אוסקר (77) וקורט זומה (77). בעוד שבועיים תצא האלופה הישראלית לקייב למפגש עם דינמו, בניסיונה האחרון לסיים את שלב הבתים עם נקודה אחת לפחות.


ראיקוביץ' 6, זהבי 4, בן חיים הבלם 2: הציונים של מכבי תל אביב

לא הצמיח דשא, אבל אולי שוער: הטוב, הרע והמכוער במכבי תל אביב-צ'לסי

מוריניו וקוסטה התעמתו בירידה למחצית, קייהיל: "מרוצה מהדרך"

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
לא כוחות. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

"אנחנו לא יכולים להיות מרוצים ממחמאות כי הפסדנו", הודה סלבישה יוקאנוביץ'. "צ'לסי כבשה שלושה שערים ממצבים נייחים, וזה מאכזב. קשה לנו לשחק מול קבוצה ברמה הזו, ועוד שיחקנו בעשרה שחקנים במשך דקות רבות. למרות זאת ניסינו ונלחמנו, ראיתי דברים טובים במשחק. הגענו בריכוז מלא, ניסינו להתמודד שווה בשווה מול צ'לסי, אבל זה היה קשה".

המאמן הוסיף: "ההרחקה של טל בן חיים? זה קורה בכדורגל, וזה הכול. פרדראג ראיקוביץ' היה טוב והוא עוד יכול להשתפר. יש לפנינו משחק נוסף, וננסה לקחת שלוש נקודות גם בקייב".

אכזבה בצהוב/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים אמר יוקאנוביץ': "קשה לנו גם ב-11 על 11, ולשחק בשחקן פחות במשך 50 דקות זה עוד יותר מסובך. זה השפיע על המשחק. אני לא אדבר כאן על שופטים, זה לא תפקידי. אני רואה שיפור גדול לעומת המשחק הראשון, אני מאמין שאנחנו יותר טובים מאז. הם כבשו היום שלושה שערים ממצבים נייחים. אין ספק שהתחרות הזו קשה ומסובכת לנו, אבל יש התקדמות".

בפן האישי אמר: "זו חוויה נהדרת עבורי, לעבוד בטורניר החשוב ביותר באירופה. אני חושב שמכבי תל אביב תוכל לשחק כדורגל טוב יותר בליגת האלופות בעונה הבאה. לא היינו במפעל הזה 11 שנים וחזרנו העונה. אין לנו את הניסיון והקשיחות כרגע בשביל התחרות הזו, אבל אני גאה במשחק שלנו היום. הסגל שלי טוב, שיחקנו טוב ולא הרגשתי שאני צריך לבצע הרבה שינויים. אני כאן כדי לקחת החלטות וזו הייתה ההחלטה שלי. אני עוד צעיר ומצפה מעצמי להשתפר כל יום. אני לא חושב על העונה הבאה, רק מקווה לעשות עבודה טובה מחר בבווקר עם השחקנים שלי".

על העתיד של מכבי תל אביב בליגת האלופות: "אם אנחנו רוצים להשתפר, אנחנו חייבים להשקיע עוד כסף. יש לנו בעיה בישראל, כי השוק פה מאוד קטן ואפשר לשחק רק עם חמישה זרים. לקבוצות האירופיות יש שוק גדול יותר והם גם יכולים לשתף יותר זרים. שיתפנו 12 ישראלים היום וזה טוב לנו, אבל כדי להתקדם חייבים שיהיו לנו יותר אפשרויות להביא שחקנים".

ערן זהבי, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוריניו פרגן לו. ערן זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי, שקיבל מחמאות מז'וזה מוריניו, אמר: "זו מחמאה מצוינת כי בוא נגיד את האמת, בעשרה שחקנים זה בלתי אפשרי לעשות משהו, למרות שב-0:1 היה לנו מצב מצוין. לא הצלחנו להבקיע, ואנחנו מחצי מצב סופגים. ספגנו שלושה שערים ממצבים נייחים ואלו דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. מקווה שנהיה פה כמה שנים ברצף ונוכל להתחזק יותר ואולי להגיע לרמה הזו. כרגע אנחנו לא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully