וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף הקלאסיקו ברחבי העולם, רונאלדו לפרס: "או בניטס או אני"

על פי הדיווחים, CR7 הציב אולטימטום לנשיא ריאל מדריד. מודריץ' תקף: "לא לומדים מטעויות. שיחקנו ממש גרוע, ולא בפעם הראשונה". סוארס טען: "לא היה רצון מיוחד לכבוש את החמישי"

אימג'בנק GettyImages

בפעם הקודמת בה נפגשו שני מאמנים ספרדים בקלאסיקו, ברצלונה של פפ גווארדיולה הביסה 2:6 אגדי את ריאל מדריד של חואנדה ראמוס בסנטיאגו ברנבאו. אתמול (שבת), שש שנים וחצי אחרי אותו משחק, הקטאלנים שוב דרסו בחוץ את היריבה השנואה, הפעם עם 0:4 ענק. לואיס סוארס (11, 74), ניימאר (39) ואנדרס אינייסטה (52) כבשו, בעוד איסקו הורחק (85). ליאונל מסי עלה מהספסל וחזר למגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו כמעט לחודשיים ובארסה פתחה פער של שש נקודות בפסגת הטבלה ושוב נראתה גדולה על ריאל, בפעם המי-יודע-כמה בשנים האחרונות.

כצפוי, הבלאנקוס היו בהלם לאחר המשחק. על פי ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, עם שריקת הסיום כריסטיאנו רונאלדו ניגש לנשיא המועדון פלורנטינו פרס ובשיחה פרטית הציב לו אולטימטום: "או רפא בניטס, או אני", אמר CR7 ודרש כי המאמן יפוטר באופן מיידי. עוד לפני המשחק כבר היו אי אילו דיווחים בספרד לפיהם בניטס יסיים את תפקידו אם הקבוצה תפסיד וההשפלה בוודאי לא עזרה למעמד שלו.

בניטס עצמו לקח אחריות: "להרכב שהעלתי היו את האיכויות לעשות יותר, אבל מן הסתם אם זו התוצאה, טעיתי בהרכב שהעלתי". מרסלו אמר: "כבר עברנו רגעים קשים כמו זה. זה כואב, כי שיחקנו בבית ונראינו ככה... ניסנינו, אבל היינו רעים. צריך לשכוח את המשחק הזה". סרחיו ראמוס ניסה להרגיע: "עוד מוקדם לדבר על כישלון. אני לא רוצה להצביע ולהאשים כשדברים לא עובדים טוב. כשמפסידים בברנבאו לבארסה, אנשים הולכים הביתה כאובים. שרקו פה בוז בעבר לשחקנים הכי גדולים, למאמנים, לנשיאים, אבל זה חלק מהעסק".

אפליקציית הספורט שתסדר אתכם בחיים

כריסטיאנו רונאלדו גארת' בייל ריאל מדריד. AP
נמאס לו. רונאלדו/AP

לוקה מודריץ' המאוכזב סיכם בתקיפות: "זה רגע קשה לכולנו, כי לא ציפינו להפסיד ולשחק כל כך גרוע, אבל צריך ללמוד מהטעויות ונראה לי שאנחנו לא עושים את זה אף פעם. שיחקנו ממש, ממש גרוע ואני לא יודע מה הסיבה לכך. זו לא בעיה בגישה, אבל לא נראינו כמו קבוצה ונגד בארסה, אם אתה משחק ככה זה מה שקורה לך. השארנו להם המון שטחים והם מצוינים במצבים כאלה. רק אם כולנו נלחמים אנחנו משחקים טוב וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו נראים ככה".

גם הפרשנים לא ריחמו. אלפרדו רלאניו מה"אס" כתב בטורו: "המשחק הזה לא יכול היה להסתיים בצורה אחרת, הוא היה חד צדדי לחלוטין. הקהל בברנבאו יצא נגד פלורנטינו פרס וגם הוא כבר יודע שאפשר לרמות חלק מהאנשים כל הזמן או את כל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן. הקבוצה הזו שופכת המון כסף ותלויה בגחמות של הנשיא שלה ומה שעצוב הוא שבניטס סופג את כל האש בגלל שהוא עלה עם ההרכב שהנשיא רצה, לא עם ההרכב שהוא רצה".

חואן חימנס מאותו עיתון המשיך בקו התקיף: "חמישה חודשים וחצי לאחר הגעתו לריאל, רפא בניטס נמצא בעמדה הכי חלשה שיש. הוא שביר ביותר, בפיגור שש נקודות מבארסה ואחרי השפלה גדולה. מצפים לו ימים קשים, בייחוד בגלל שיישר קו עם הפוליטיקה במשחק הזה. אחרי חודשיים בהם הלך עם קסימיירו, הוא הוציא אותו מההרכב בשביל לעשות מקום לחאמס ובנזמה. באופן, כבר רואים את זידאן כמחליף אפשרי".

עוד באותו נושא

ברצלונה הביסה את ריאל מדריד 0:4

לכתבה המלאה
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. AP
סופג המון אש. בניטס/AP

בצד המנצח הייתה כמובן חגיגה גדולה ולואיס סוארס הודה: "לא חלמנו על 0:4. אמרנו שיהיה משחק קשה, אבל עשינו עבודה נהדרת מהרגע הראשון. הרבה דברים קרו והובילו לתוצאה הזו, ריאל היא עדיין אחת הקבוצות הטובות בעולם. ניצלנו את הטעויות הקטנות שלהם וכבשנו. היו לנו הזדמנויות לכבוש את החמישי, אבל לא היה לנו איזה רצון מיוחד לעשות את זה".

אנדרס אינייסטה, שכבש את שערו הראשון בליגה אחרי 608 ימים (גם השער הקודם היה מול ריאל בברנבאו), הודה לקהל המקומי על מחיאות הכפיים שהעניקו לו כאשר הוחלף. ממש ברגעי הסיום של המשחק, מוניר יכול היה למצוא את הרשת, אך פספס מקרוב מצב נהדר. ג'רארד פיקה, שבדקות האחרונות עלה קדימה ורצה מאוד לכבוש, היה מאחוריו וזעם אחרי ההחמצה, אך בתום המשחק הוא פרסם תמונה שלו עם החלוץ הצעיר וכתב: "מוניר אתה גדול, אבל בפעם הבאה תשאיר לי את הכדור, סבבה? ברכות לכל השחקנים, המשכנו לעשות היסטוריה". גם סרחיו בוסקטס אמר דברים ברוח דומה: "לא קל לשחק בברנבאו, אבל שינינו את ההיסטוריה של בארסה וזכיתי לחוות את זה. בשנים האחרונות ניצחנו הרבה יותר משחקי קלאסיקו מאשר ריאל ונקווה להמשיך ככה".

איזה קונצרט של בארסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully