וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה מיוחדת: אוהדי ארסנל ישלמו את שכרו של ליאונל מסי אם יגיע?

מאט קלארק, אוהד התותחנים, התרגש לקרוא שקבוצתו מועמדת להביא את הפרעוש, שלפי הדיווח מאס במאבק מול הרשויות בספרד. הוא הציע לאסוף 600 אלף אוהדים ולסייע בהחתמה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שחקני ברצלונה וריאל מתכוננים לקלאסיקו

בתחילת השבוע, ה"דיילי סטאר", אחד הצהובונים הבולטים באנגליה, פרסם ידיעה לפיה ליאונל מסי, כוכבה הגדול של ברצלונה, מאס בחקירות המתנהלות נגדו בספרד בנוגע להעלמות מיסים והוא מוכן לעבור לשחק בפרמיירליג בעונה הבאה.

אחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את הפרעוש היא ארסנל, שמנסה כבר שנים לחזור לרלוונטיות ולהשיב לידיה את כתר האליפות, בו זכתה לאחרונה אי שם ב-2004. התותחנים לא היו חזקים בשוק ההעברות לאחרונה, כאשר בקיץ החולף כלל לא הביאו שחקני שדה והתחזקו רק בפטר צ'ך. אלא שבשנים האחרונות, הם דווקא מנסים לשפץ את הסגל ובין היתר מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס נחתו באצטדיון האמירויות.

ליאונל מסי, ברצלונה, כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
בקרוב באמירויות? מסי/רויטרס

אוהדי ארסנל לא היו צריכים יותר מדי כדי להתחיל לפנטז על מסי במדים האדומים-לבנים ותחת ארסן ונגר, אולם בהמשך הידיעה הם גילו כי גם אם ארסנל תעמוד בסכומים האסטרונומיים שברצלונה תדרוש על מסי, הרי שהשחקן עצמו צפוי לבקש שכר של 600 אלף ליש"ט בכל שבוע. בעיה? לא אם תשאלו את מאט קלארק.

האוהד האמיץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו פיתרון יצירתי ומיד הפך לסנסציה גדולה בממלכה. קלארק כתב: "אני די בטוח שאוכל למצוא עוד 599,999 אוהדי ארסנל אחרים שמוכנים לשים ליש"ט אחד בכל שבוע בחשבון משותף. מימון אוהדים לשחקנים, זה העתיד :)". בציוץ הבא, הוא פנה ישירות למועדון אותו הוא אוהד: "ארסנל, אתם תקנו אותו ואנחנו נשלם את השכר שלו. מקובל?".

מעניין יהיה לראות אם וכמה אוהדים יצטרפו ליוזמה המסקרנת של קלארק. למרות שלא נראה שמסי באמת בדרך לארסנל, אולי הבחור האמיץ עלה פה על טריק חדש להבאת כוכבים לקבוצה שלו. כמה דורש רונאלדו לשבוע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully