וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפאיי עלה למקום השלישי במכירת חולצות, רק מסי ורונאלדו לפניו

ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד, שעוד לא הצדיק את רכישתו מאיינדהובן, מככב ברשימה אחרת לגמרי. שוויינשטייגר, שהיה במקום ה-31 כשהיה בבאיירן, עלה למקום הרביעי, גם רוני בעשירייה

AP

בווידאו: השקת הסרט של כריסטיאנו רונאלדו

ממפיס דפאיי הגיע הקיץ למנצ'סטר יונייטד ברעש גדול. אחרי פתיחת עונה לא רעה, הוא כבר סומן ככריסטיאנו רונאלדו הבא. לאחר ירידה ביכולת בחודש האחרון, הוא אכן מתקרב לרונאלדו, אך ברשימה אחרת לגמרי.

ממפיס עלה למקום השלישי ברשימת מכירת חולצות המשחק העולמיות. הכוכב ההולנדי נמצא ברשימה רק אחרי ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, זאת תודות לעובדה שליונייטד יש קהל מעריצים עולמי גדול ולשיתוף הפעולה החדש עם אדידס, שהקפיץ את מכירות החולצות.

ממפיס נרכש עבור 25 מיליון יורו מאיינדהובן וקיבל את הספרה המחייבת עם הספרה "7", שהייתה שייכת בעבר לרונאלדו ולשחקנים כמו דייויד בקהאם, אריק קנטונה וג'ורג' בסט. הספרה האגדית כמובן עזרה למכירות, אך נראה שמבחינת השחקן שלובש אותה, יש לממפיס עוד לאן לשאוף.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זינוק מטאורי. שוויינשטייגר/רויטרס

דוגמה נוספת לכוח של מנצ'סטר יונייטד היא העובדה שמי שנמצא במקום הרביעי הוא בסטיאן שוויינשטייגר, שהיה במקום ה-31 ברשימה בעונה שעברה, כאשר היה שחקן באיירן מינכן.

שחקן נוסף של יונייטד שנמצא בעשירייה הוא וויין רוני, שממשיך להיות כוח כלכלי למרות ירידה גדולה ביכולת.

יו"ר יונייטד, אד וודוורד, התייחס לסיפור ואמר: "זה אומר הכל שיש שלושה שחקנים של יונייטד בעשירייה הראשונה. אדידס דיווחו שההכנסות ממכירת חולצות של יונייטד עברו בהרבה את הציפיות".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני. רויטרס
ממשיך להיות כוח כלכלי. רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully