וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצב יותר טוב ממסי ורונאלדו: המספרים המדהימים של ניימאר

עם 183 שערים ב-317 הופעות, הברזילאי מחזיק בממוצע טוב יותר משל כוכבי ברצלונה וריאל מדריד עד גיל 23. הפציעה של הארגנטינאי שחררה אותו, וריבאלדו כבר בחר בו לכדור הזהב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה כבר מתכוננות לקלאסיקו

זה לא חדש שניימאר הופך אט אט לאחד הכוכבים הגדולים שהכדורגל העולמי מייצר, אך הנתון שפורסם היום (שלישי) ב-'מארקה' לוקח אותו צעד אחד קדימה אפילו לפני ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו - 183 שערים בגיל 23. הארגנטינאי הגיע בגיל הזה ל-150, הפורטוגלי ל-118. הברזילאי גם מחזיק בממוצע השערים הגבוה ביותר להופעות בגיל הזה, עם 0.57 שערים למשחק.

אם בעונה הראשונה ניימאר חסה תחת צילו של מסי ורק הכיר את המערכת ובשנייה המשיך להשתפר, ככל שחלף הזמן הוא הפך לחלק לא פחות חשוב במכונה של ברצלונה. הפציעה האחרונה של מסי תרמה אפילו יותר באספקט הזה, כשלברזילאי יש 11 שערי ליגה בעשרת המשחקים האחרונים, כלומר, ממוצע של יותר משער למשחק. השער המרהיב נגד ויראריאל ביום ראשון, הוא כבר מושווה לרונאלדיניו ולמסי עצמו.

לקראת בחירת הזוכה בכדור הזהב, ניימאר בהחלט רואה את עצמו כמועמד לגיטימי לצד מסי ורונאלדו. ריבאלדו כבר הביע את דעתו בחשבון האינסטגרם שלו ואמר שמבחינתו, ניימאר הראוי ביותר לזכות על פי העונה שעברה. המקום להשוואה כאמור, הוא גיל 23 ומה שכל אחד מהשלושה עשה עד אז. למסי אמנם היו כבר כמה תארים אישיים בגיל הזה, אך ניימאר החל לכבוש בצרורות גם בנבחרת ברזיל, מה שעזר להגדיל את הממוצע הטוב שלו.

שחקן ברצלונה, ניימאר. GettyImages
ממוצע שערים אדיר. ניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully