וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החקירות של ההתאחדות קיבל את חומרי פרשת גאל מרגוליס

10.11.2015 / 17:05

בהתאחדות לקחו צעד קדימה את סיפור אי שיתופו של החלוץ המושאל של מכבי נתניה בהפסד למכבי תל אביב. הצדדים עשויים לקבל זימון לפוליגרף. משה לוגסי נפצע באימון, אך יחזור בהמשך השבוע

one

התפתחות בפרשת גאל מרגוליס. משרד החקירות שעובד עם ההתאחדות לכדורגל קיבל הבוקר (שלישי) את חומר החקירה בנושא אי שיתופו של השחקן בהפסדה של מכבי נתניה למכבי תל אביב ביום שבת. מנהלת הליגה כבר הגישה תלונה בנושא לתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, שביקש לקבל את ממצאי חברת החקירות בטרם יחליט אם לגבש כתב אישום משמעתי נגד הקבוצות.

לא ברור עדיין האם בחברת החקירות יזמנו את הנוגעים בדבר לבדיקת פוליגרף, או שיסתפקו בתחקור בעל פה ללא בדיקה של מכונת אמת. בשיחות הבלתי פורמליות שנעשו עד כה בין גורמים במנהלת הליגה לבין ראשי מכבי תל אביב ומכבי נתניה, הם הכחישו כי היה הסכם ג'נטלמני בעל פה לפיו מרגוליס לא ישותף במשחק.

לאחר שיגובשו ממצאי משרד החקירות, יחליט תובע ההתאחדות אם להגיש את כתב האישום.

גאל מרגוליס שחקן מכבי נתניה (אמצע) עם עומר פרץ. קובי אליהו
הפרשה בעיצומה. מרגוליס/קובי אליהו

בצד המקצועי, משה לוגסי סובב את קרסולו לקראת סיום האימון ונטש כשהוא חש כאבים חזקים. יחד עם זה הקשר הצליח לדרוך מאוחר יותר על רגלו ונראה כי יוכל להתאושש בהמשך השבוע ללא היעדרות ממושכת. ראובן עטר הקדיש היום את כל האימון למסרים טקטיים. המאמן החדש הודיע לשחקנים כי כל האימונים עד הודעה חדשה יחלו בשעה 12 בצהריים. בשלב הזה נתניה ממשיכה להתאמן בבית הנבחרות בשפיים מאחר שהדשא במתקן שלה עובר שזרוע. במועדון ניצלו את ההיעדרות מהמתקן בנתניה לשיפוץ נרחב גם בחדרי ההלבשה.

המגן שמעון הרוש צפוי לחזור לאימונים מלאים בתחילת השבוע הבא. גם נבו מזרחי עדיין נעדר מאימונים. ערן לוי ודיא סבע כבר מגבירים קצב באימונים. לוי צפוי לחזור לאימונים מלאים בעוד כחודש וחצי.

עדכון ראשון: 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully