וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים יחד? קלואי קרדשיאן ביטלה את הליך הגירושין מלמאר אודום

עורך דינה של הכוכבנית האמריקאית פנה לשופט בלוס אנג'לס, והזוג יישאר לעת עתה ביחד: "מצב קשה ורגיש, הדבר ההגיוני הוא לא לעשות צעדים דרסטיים". דודתו של השחקן: "משתפר בדרך נס"

רויטרס

בווידאו: הדיווח העדכני של TMZ

למאר אודום המריא אמש (שלישי) מבית החולים בלאס וגאס ללוס אנג'לס, ומצבו ממשיך להשתפר. כוכב ה-NBA לשעבר כבר הצליח ללכת בכוחות עצמו, ודודתו אמרה לתקשורת האמריקאית: "בזמן שלמאר ממשיך בדרכו להתאוששות, אנא המשיכו לעודד אותו ולהתפלל עבורו. הוא ממשיך להשתפר כמעט בדרך נס, והולך בלוס אנג'לס. אנחנו לא יכולים להיות יותר מאושרים. אנחנו מבינים שהשיפור המתמשך לא יהיה קל, אבל הכוח הבלתי מתפשר שלו ואמונתו באלוהים יעשו את העבודה".

בינתיים, פורסם הערב במגזין "פיפל" שאודום וקלואי קרדשיאן ביטלו את הגירושים המתוכננים. בקשתו של עורך דינה של הסלבריטאית האמריקאית נענתה בחיוב על ידי שופט בלוס אנג'לס, כשנתיים לאחר שהשניים החליטו להתגרש. אודום וקרדשיאן התחתנו ב-2009, הגישו מסמכי גירושים ב-2013, אך אלה לא היו סופיים משום שכוכב הכדורסל אושפז בבית החולים. המשמעות המיידית היתה שקרדשיאן קיבלה לא מעט החלטות רפואיות בנוגע אליו, ואף נותרה ליד מיטתו שעות רבות.

"זה מצב מאוד רגיש וקשה עבור קלואי ולמאר, והדבר ההגיוני לעשות בזמן כזה הוא לא לבצע צעדים דרסטיים ולשים כרגע הכל על המתנה. זה מה שהיא עושה", אמר גורם המקורב לזוג ל"פיפל".

קרדשיאן עצמה כתבה אמר באתרה הרשמי: "השבוע האחרון היה קשה בצורה בלתי רגילה. אני מלאת הערכה למשפחה, לחברים ולאוהדים שהתפללו ושלחו איחולי החלמה מהירה. אני רוצה להודות גם לבית החולים בלאס וגאס, תחת היחס המדהים שלהם שיפור גדול נעשה".

למאר אודום, קלואי קרדשיאן. רויטרס
גם בתקופות הכי קשות. אודום וקרדשיאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully