וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרע בשריר לטואטחה, סטויקוביץ' נפגע במשחק של סרביה

11.10.2015 / 22:10

החששות של הירוקים אומתו: המגן שנטש את המשחק מול הנוער ועבר היום בדיקה סובל מקרע בשריר הירך האחורי, וצפוי לחזור רק לאחר הפגרה הבאה באמצע נובמבר. בחיפה מעריכים כי פציעת השוער אינה חמורה

one

החששות של מכבי חיפה אומתו: מגן הקבוצה טאלב טואטחה ייעדר כחודש מהמגרשים בעקבות קרע בשריר הירך האחורי, זאת בעקבות הפציעה שלו במשחק האימון בשבוע שעבר מול קבוצת הנוער.

כזכור, טואטחה נטש את המשחק ובחיפה חיכו מספר ימים לבדיקה שנערכה היום (ראשון), בתקווה שהוא אינו סובל מקרע. לצערו של רוני לוי, הוא יצטרך להיערך לתקופה ארוכה, כנראה ארבעה מחזורים, ללא המגן הפותח שלו. סאן מנחם כבר נמצא בכוננות ויפתח בקרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט1).

בחיפה מעריכים כי אביחי ידין ומארק ואליינטה יהיה כשירים למשחק בקרית שמונה, וכך גם אלון תורג'מן. אייל משומר עדיין לא מתאמן ונמצא בספק למשחק הקרוב. אוראל דגני ישוב לאימונים רק ביום חמישי, לאחר שישוב עם נבחרת ישראל ביום רביעי מבלגיה. גליינור פלט עשוי לפתוח בהרכב.

השוער ולדימיר סטויקוביץ', ששיחק הערב בהפסד נבחרת סרביה 2:1 לפורטוגל, נפגע בברכו, אך בחיפה מעריכים כי הפציעה אינה חמורה והוא לא צפוי להחמיץ את המשחק מול קרית שמונה.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער נבחרת סרביה (למטה). GettyImages
פציעה לא חמורה. סטויקוביץ' מול פורטוגל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully