וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוליטו, קוקה ומרקיניוס ברשימת הקניות של ברצלונה

הקטאלנים מעוניינים לחזק את הסגל בבלם, קשר וחלוץ, וסימנו שלושה שחקנים לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. פוגבה ירד מהפרק בשל מחירו הגבוה, גם שמו של קוטיניו עלה. מסצ'ראנו: "הפסקתי ליהנות מכדורגל"

צילום מסך

בחודש ינואר הקרוב תוכל ברצלונה לחזור ולבצע רכישות לאחר שהעונש שספגה מפיפ"א יגיע לסיומו. אל סגל הקבוצה יצטרפו אלש וידאל וארדה טוראן, שנרכשו בקיץ אך לא מורשים לשחק עם ברצלונה בשל אותו העונש.

בספרד מדווחים היום (חמישי) שברצלונה מעוניינת לחזק את הסגל בבלם, קשר וחלוץ, וסימנה שלושה מועמדים - שחקנה של סלטה ויגו, נוליטו, הספרדי של אתלטיקו מדריד, קוקה, והבלם הצעיר של פריס סן ז'רמן, מרקיניוס.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
גם הוא מועמד. קוקה/AP

נוליטו בן ה-28 שיחק בעבר בברצלונה ואף רשם 14 דקות במדי הקבוצה בליגה הספרדית, לפני שעבר לבנפיקה. הוא חתם בסלטה ויגו בעונת 2013/14 והחל לפרוע שטרות באופן מיידי, כשבזכות יכולתו בשנים האחרונות הוזכר כמועמד לשוב לקבוצה מבירת קטאלוניה.

קוקה בן ה-23 גדל באתלטיקו מדריד ומשחק בקבוצה הבוגרת מעונת 2010/11. הוא הפך לשחקן הרכב קבוע במדי הקולצ'ונרוס בעונת 2012/13 וזכה גם לזימון לנבחרת הבוגרת של ספרד.

האחרון ברשימה הוא הבלם הברזילאי של פריס סן ז'רמן, מרקיניוס בן ה-21, שהגיע לאלופת צרפת מרומא בעונת 2013/14, והפך באופן מיידי לשחקן הרכב. הוא נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם לגילו והספיק לשחק כבר בנבחרת הבוגרת של ברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. GettyImages
אלטרנטיבה. פליפה קוטיניו/GettyImages

בנוסף, באותו דיווח ציינו כי גם שמו של קוטיניו עלה על הפרק, אך הוא משמש רק כאלטרנטיבה לקוקה. מחירו הגבוה של הברזילאי הנהדר של ליברפול עשוי להרתיע את ברצלונה, אך על פי דיווח נוסף בקטאלוניה - "קוטיניו עצמו מאוד מעוניין להגיע לברצלונה", כשבמקביל מציין שגם ריאל מדריד רוצה את השחקן שמעדיף את בארסה בשל הרצון לחבור לניימאר, חברו בנבחרת ברזיל.

קוטיניו בן ה-23 שישחק בעבר באינטר ובאספניול, אך עשה את הפריצה הגדולה שלו בליברפול, אליה הגיע בעונת 2012/13. לאחרונה נופה מהסגל של נבחרת ברזיל לקראת המשחקים הראשונים במוקדמות המונדיאל בשל פציעה, כשקאקה הוותיק זומן על ידי דונגה על חשבונו.

שחקן ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו, נאבק בשחקן באיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה. רויטרס
לא כל כך נהנה לשחק. חאבייר מסצ'ראנו/רויטרס

תמיד חלמתם לשחק כדורגל, בידיעה שמדובר בדבר הכיף בעולם? אם שואלים את קשרה הארגנטינאי של ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו, לא מדובר במשחק כל כך כיפי. לפחות מבחינתו. "אני נהנה מאוד באימונים אבל סובל במשחקים", אמר מסצ'ראנו בנושא. "הרבה אנשים אומרים 'צא למגרש ותעשה חיים', אבל מבחינתי אין למשפט הזה משמעות. אני נהנה לאמן, ללמוד אבל במשך 90 דקות על כר הדשא אני כלל לא נהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully