וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אינייסטה ייעדר כארבעה שבועות, לואיס אנריקה ביקר את הקהל

קשר ברצלונה נפצע בניצחון על לברקוזן, הצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת והגביר את המצוקה של לואיס אנריקה. המאמן על שריקות הבוז: "לשחקנים מגיע יותר". סוארס: "הראינו למה אנחנו אלופים". וגם: מספרי הערב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מלבד ההפסד של מכבי תל אביב לדינמו קייב, שבעה משחקים נוספים נערכו אמש (שלישי) ברחבי אירופה, שסיפקו כמה חדשות ומספרים מעניינים. ברצלונה יצאה מבור גדול ורשמה 1:2 על לברקוזן אחרי שפיגרה 1:0, צ'לסי הפסידה 2:1 לפורטו בבית של מכבי תל אביב, רוברט לבנדובסקי המשיך בחגיגת השערים שלו ב-0:5 של באיירן מינכן על דינמו זאגרב וארסנל בצרות צרורות וללא נקודות אחרי הפסד 3:2 לאולימפיאקוס, ולפני צמד המפגשים מול באיירן.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. AP
לא מפסיק לכבוש. לבנדובסקי/AP

מספרי הערב

* רוברט לבנדובסקי הבקיע עשרה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של באיירן מינכן, כשכל השערים נכבשו ב-184 דקות בסה"כ. הוא גם השחקן החמישי של באיירן מינכן בהיסטוריה שכובש שלושער במפעל אחרי מריו גומז, איביצה אוליץ', קלאודיו פיזארו ורוי מקאיי.

* פורטו הבקיעה בכל אחד מ-12 המשחקים האחרונים שלה בצ'מפיונס. שיא מועדון.

* וויליאן הבקיע שער בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלו במדי צ'לסי, והוא הראשון בתולדות המפעל שמבקיע בבעיטה חופשית בשני המחזורים הראשונים.

* ארסנל היא הקבוצה החמישית אחרי מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, ריאל, ובאיירן שמגיעה ל-250 שערים הצ'מפיונס ליג.

* החדשות הרעות מבחינת התותחנים הם שהקבוצה מעולם לא פתחה את ליגת האלופות עם שני הפסדים, עד היום.

* אולימפיאקוס היא הקבוצה היוונית הראשונה שכובשת שלושה שערים במשחק חוץ באירופה מאז א.א.ק אתונה במשחק החוץ שלה מול דרבי קאונטי בשנת 1976. היוונים גם כבשו תשעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם מול ארסנל.

* ארסנל ספגה שלושה שערים בשלושה מארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בצ'מפיונס.

* ברצלונה הפסידה בששת המשחקים האחרונים בהם פיגרה בליגת האלופות, עד שהגיעה לברקוזן.

* איקר קסיאס הפך לשיאן ההופעות בליגת האלופות עם 152.

* קסיאס מחזיק במאזן נהדר מול ז'וזה מוריניו בליגת האלופות ארבעה ניצחונות ותיקו בחמישה משחקים.

* לואיס סוארס היה מעורב (שער או בישול) ב-11 שערים ב-12 הופעות בליגת האלופות במדי ברצלונה. זהו גם השער התשיעי שלו במפעל במדי בארסה.

* סוארס גם עקף את אדינסון קבאני בטבלת מלך השערים האורוגואיים במפעלים אירופיים עם 31 שערים. קבאני עם 30.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לואיס סוארס, שחקן ברצלונה. AP
חגיגה פרטית. סוארס/AP

קשר ברצלונה, אנדרס אינייסטה, נטש את המשחק מול לברקוזן בדקה ה-60, ועל פי דיווחים, נפצע בשריר הירך וייעדר כחודש. הפציעה הזאת מצטרפת להיעדרות של אדריאנו קוריירה, קלאודיו בראבו, ראפיניה, תומאס ורמאלן וליאו מסי. כעת לברצלונה יש ארסעה קשרים טבעיים בלבד - חאבייר מסצ'ראנו, סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו ואיוון רקיטיץ'. המאמן לואיס אנריקה אמר: "החדשות על אינייסטה מעציבות אותנו, המצב שלנו לא פשוט".

מאמן בארסה המשיך ותיאר את הניצחון: "לפעמים מנצחים באמונה, לפעמים עם לב. הניצחון מחזק אותנו לקראת ההמשך. עבדנו קשה על המגרש. ידענו שזה יהיה משחק מסובך מאוד וצדקנו". לואיס אנריקה נשאל על שריקות הבוז מהקהל בקאמפ נואו, כשהקבוצה הייתה בפיגור: "השריקות האלה נשמעו בבירור, לשחקנים האלה מגיעה יותר אמונה וקרדיט ממה שהם מקבלים. היינו צריכים יותר תמיכה מהקהל בפיגור 1:0, לא ב-1:1 וב-1:2, אלא כשהדברים לא הולכים". על הבית של בארסה: "אמרו לנו לפני שזה בית קל. אלוהים ישמור, איזה קל".

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
אינייסטה/GettyImages

לואיס סוארס, כובש שער הניצחון הדרמטי של ברצלונה אמר בסיום: "לא הפסקנו להאמין לרגע שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו מסוגלים לשחק כדורגל נפלא, הראינו למה אנחנו אלופי אירופה. לואיס אנריקה אמר לנו דברים טובים בחדר ההלבשה, זה חשוב מאוד להיות מוליכי הבית ואלו החדשות הגדולות של הערב".

גם ניימאר ביקר את האווירה באצטדיון ואמר ש"כן, זה קשה כשהקהל לא איתנו. אני שמח מהניצחון, כי סבלנו מאוד בדרך. אנחנו חייבים ללמוד לשחק בלי מסי".

כריסטוף קראמר קשרה של לברקוזן אמר אחרי ההפסד לברצלונה: "היינו צריכים לנצח. זה מאוד מאכזב שאנחנו יוצאים מכאן בידיים ריקות. לצ'יצ'ריטו היתה הזדמנות מצוינת לעשות את ה-0:2 וחבל שזה לא קרה".

דייגו קוסטה, שחקן צ'לסי. AP
משחק מאכזב. דייגו קוסטה/AP

לאחר שורת הניצחונות שהתחילה עם הפירוק של מכבי תל אביב, בצ'לסי חזרו לקרקע עם 2:1 לפורטו והמאמן ז'וזה מוריניו בלחץ גדול: "צפינו בכמה וכמה קרנות של פורטו במהלך השבוע. היינו מוכנים לכך שהם שולטים במשחק, אבל קיבלנו שערים מגוחכים".

מייקון, כובש שער הניצחון אמר: "למרבה המזל הצלחנו להבקיע שערים חשובים לאחרונה. השגנו את המטרה שלנו במשחק הזה, והיא לקחת את שלוש הנקודות. עכשיו אנחנו נחגוג בחדר ההלבשה ואז נתחיל לחשוב על המשחק הבא".

אנדרה אנדרה, כובש השער הראשון לפורטו אמר: "הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה תמשיך לנצח, לא משנה מה התוצאה. כולנו מאוד שמחים, עשינו משחק מצוין ועכשיו אנחנו רוצים לשמר את המצב הזה".

ג'ולן לופטגי, מאמנה של פורטו חגג: "הגישה של השחקנים הייתה מדהימה, זה היה הממשחק הכי טוב שלנו העונה. אני מברך את הקבוצה שלי, שלוש הנקודות האלו הגיעו לנו. זה היה קשה, לא היה הוגן לרדת לחדר ההלבשה בתיקו, אבל הגבנו בהתאם".

וויליאן, קשרה של צ'לסי שכבש את השוויון הזמני אמר: "לפורטו יש הרבה איכויות והרבה שחקנים מהירים בחלק הקדמי, אבל ידענו את זה. רצינו לנצח כאן, אבל נאלצנו לרדוף אחרי התוצאה. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא".

מירלם פיאניץ', שחקן רומא. AP
אכזבה גדולה. פיאניץ'/AP

אחת הקבוצות המאכזבות של הערב היא רומא, שהפסידה 3:2 לבאטה בוריסוב בתוצאה שתקשה עליה מאוד להעפיל לשלב הבא.

קשר רומא, אלסנדרו פלורנצי, אמר לאחר המשחק: "פשוט לא הגענו למשחק. אני לא יודע אם הגיע לנו תיקו למרות שחזרנו מפיגור. היינו קבוצה אחרת במחצית השנייה. אנחנו צריכים להסתכל על ההופעה הזו שלנו כי לדעתי אנחנו קבוצה טובה יותר".

פלורנצי המשיך: "לא הגענו למשחק בגישה הנכונה, ספגנו הרבה מאוד בזמן קצר מאוד וזה לא אמור לקרות. אנחנו חייבים להשתפר לקראת ההמשך, במיוחד מבחינה מנטאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully