וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשנה שעברה הפסדנו את גביע ווינר וזה רדף אותנו כל העונה"

28.9.2015 / 22:42

גיא פניני הניף תואר ראשון מאז החזרה מהפציעה, גודס: "רואים כמה סמית' חסר לנו בחצי הגמר, הוא מענטש". שיבק: "מסבירים לי כמה אנחנו טובים, אני חושב שיש לנו עוד הרבה עבודה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב זכתה הערב (שני) בגביע ווינר בפעם השישית בתולדותיה, אחרי הפסקה של שנה, עם ניצחון 80:87 על הפועל אילת בהיכל הדרייב אין.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, אמר בסיום המשחק: "רואים כמה דווין (סמית') חסר לנו בסדרת חצי הגמר. הוא מענטש, שמח שהוא חזר, הוא בכושר טוב. שמח על הניצחון, פתחנו בצורה טובה ברגל ימין, הטורניר בצרפת והטורניר הזה, החזרנו אותו אחרי שנה ששהוא היה בחוץ. אני מרוצה, אבל יש הרבה עבודה"

לגבי פבראני אמר: "לוויטור היו כאבים בברך אחרי הרבע הראשון והוא ביקש לא לחזור. יש לנו ליגה של פורוורדים, אי אפשר לברוח מזה, גם באירופה מלבד סופו שיחקנו עם אלכס טיוס ורנדל שאין איזה שינוי גדול, אי אפשר להגיד שטיוס שחקן פוסט אפ יותר מאמבקווה. נצטרך למצוא פתרונות בהרבה דברים, איזון בין זריקות מבפנים לזריקות מבחוץ. עבדנו ביחד 28 אימונים, קבוצה חדשה לגמרי, ותוך כדי תנועה נצטרך לשדרג ולהוסיף".

פניני והקונפטי/ברני ארדוב

דווין סמית', המצטיין במשחק, עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות: "אני מנסה לעזור לקבוצה, ברבע השלישי הדברים לא הלכו וניסיתי לעזור. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לתרום בערב נתון. אתה אף פעם לא יודע ממי זה מגיע".

הקפטן גיא פניני: "הסטטיסטיקה לא מעניינת, רק שיש לנו יותר נקודות מהם. זה מה שחשוב. כשזה נכנס הכל כיף וטוב, אני שמח. אנחנו צריכים להשתפר, שמחים לקחת את הגביע הזה, בשנה שעברה הפסדנו אותו וזה רדף אותנו כל העונה. שמחים לקחת את התואר הראשון של העונה. צריכים להשתפר, אבל זה יבוא.

"הכוח שלנו זה בחוץ, עם הזמן יהיה משחק פנים, ויטור משתפר לאט לאט, הוא יהיה טוב ויצליח, אנחנו נעזור לו, ואז יהיה לנו משחק פנים. טרבור נותן עבודה מדהימה, יש לנו הכל. לא שיחקתי עשרה חודשים, זה המון. לבוא למשחק כזה עם לחץ ואווירה, הרבה זמן לא חוויתי את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל אילת אריק שיבק. ברני ארדוב
"מסבירים לי כמה אנחנו טובים, אני חושב שיש לנו עוד הרבה עבודה". שיבק/ברני ארדוב

מאמן הפועל אילת, אריק שיבק, אמר: "הרבה אנשים מסבירים לי כמה אנחנו טובים, אני חושב שיש לנו עוד הרבה עבודה. כשדווין חם, אנחנו רואים אותו ביורוליג ובליגה, צריך לשים אליו לב. זה לא רק הוא, אני מסתכל עלינו, עשינו שגיאות הגנתיות והתקפיות. בחצי הראשון היו לנו דקות לא טובות אבל לקראת המחצית התחלנו לשחק חכם, עשינו את הדברים הנכונים שצריך לעשות במשחק הזה וחזרנו למשחק. בתחילת המחצית השנייה המשכנו עם הדקות האלה ושיחקנו טוב מאוד, שמרנו על הכדור ולא איבדנו אותו. נגד מכבי אחד הדברים החשובים, והשנה זה גם נגדנו נכון, הם מענישים מאוד מהר בשלשה. אני לא אהבתי כל כך את העניין הזה של ההגנה הלא טובה שלנו ברבע הרביעי, כי לא יכול להיות שבגמר ברבע הרביעי נעשה בשבע דקות עבירה אחת".

שיבק הוסיף: "יש לנו לפחות שלושה שחקנים מרכזיים שהצטרפו אלינו ואני שמח שהם נכנסו לסבב די מהר. בניגוד למשחקים הראשונים, פה מתמודדים מול שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש, שהענישו אותנו על כל טעות שעשינו. זה היה מאוחר מדי כדי לחזור. אנחנו באים למשחקים האלה נגד מכבי, ירושלים וראשון ותהיה ליגה מאוד קשה, ראינו את ראשון שלשום מובילים 16 הפרש על מכבי, זה לא צחוק. וגם מזה הם חזרו, אם הייתי גיא גודס הייתי לוקח מזה נקודה טובה, אבל מבחינתנו אנחנו מאוכזבים שהפסדנו ונדע לתקן את השגיאות שעשינו".

אפיק ניסים: "צריך להגיד כל הכבוד לקבוצה שלנו כי מבחינה לוגיסטית זה לא קל להגיע לטורניר כזה. באנו לקחת כל משחק לגופו, ניצחון את חיפה והפועל, באנו לנצח את הגמר. אנחנו קבוצה טובה, הראנו דברים טובים, אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, אנחנו לא מתאמנים הרבה זמן ביחד, אבל היתרון שלנו ששמרנו על סגל רחב מהשנה שעברה וגם על אריק. מפה נמשיך הלאה ונתקדם.

"לא חושבים על הצהרה, אבל עמדנו במשחק לאורך כל המשחק, וברגע הנכון הובלנו ועשינו מהלכים טובים, ומהלך אחד או שניים שינה את המשחק. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שאנחנו קבוצה טובה, ובאילת שואפים להגיע רחוק".

כ-400 אוהדי אילת הגיעו למשחק, באוטובוסים ששכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully